• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۱ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5105 -
  • ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱ دي

ويژه

تامين و توزيع بيش از ‌‎107‌‏ ميليون ليتر نفتگاز در بخش كشاورزي استان كردستان
مدير شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه كردستان در ديدار با فرماندار شهرستان قروه، ضمن ‏معارفه حمداله ناصرآبادي به عنوان رييس ناحيه قروه، برنامه‌هاي منطقه كردستان را در سطح اين ‏شهرستان جهت ارايه خدمات مطلوب به شهروندان تبيين و اظهار اميدواري كرد: با تعامل و همكاري ‏فرمانداري با پخش منطقه كردستان در راستاي سوخت‌رساني مطلوب، افزايش زيرساخت‌هاي سوخت ‌رساني، پيشگيري و مبارزه با عرضه خارج از شبكه فرآورده‌هاي نفتي و.... عملكرد مناسبي داشته باشيم‎.‎به گزارش روابط عمومي شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه كردستان، عبدالله گيتي‌منش با اشاره ‏به قرار گرفتن ناحيه در مسير جاده‌اي ترانزيت از فعال بودن 10 باب جايگاه عرضه فرآورده‌هاي نفتي و 5 ‏باب جايگاه سي‌ان‌جي در ناحيه خبرداد و افزود: عمليات احداث يك باب جايگاه عرضه فرآورده‌هاي نفتي ‏نيز در ناحيه در دست اقدام است.  مدير شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه كردستان به شرايط ناحيه قروه از لحاظ فعاليت‌هاي ‏كشاورزي و وجود صنايع مختلف اشاره كرد و اظهار داشت: در هشت‌ماهه نخست سال جاري 107 ميليون و ‏پانصد هزار ليتر نفتگاز در بخش كشاورزي استان مصرف شده است كه از اين ميزان سوخت توزيع‌شده ‌‏22 ميليون ليتر آن در شهرستان قروه توزيع شده است كه نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزايش 4 ‏درصدي همراه بوده است.‏


يلداي 1400 با بسته خوش‌تركيب همراه اول
همراه اول به مناسبت فرارسيدن آخرين يلداي قرن، طرح يلداي خوش‌تركيب را براي تمامي مشتركان خود معرفي كرد. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، همراه اول به مناسبت فرارسيدن آخرين يلداي قرن و همراهي تمامي مشتركان در اين شب به‌يادماندني جهت ثبت خاطراتي شيرين، طرح «يلداي خوش‌تركيب» را براي تمامي مشتركان دايمي، اعتباري و انارستاني ارايه كرد. بسته تركيبي «3 گيگابايت اينترنت و 3 ساعت مكالمه 3 روزه» ويژه مشتركان دايمي و اعتباري همراه اول در نظر گرفته شده كه مي‌توانند با شماره‌گيري كد دستوري «ستاره 100 ستاره 67 مربع» تنها با پرداخت 10 هزار تومان اقدام به خريداري آن كنند. مشتركان انارستان هم مي‌توانند همين بسته را با شماره‌گيري كد دستوري «ستاره 100 ستاره 6671 مربع» و با پرداخت پنج هزار تومان فعال كنند. امكان فعال‌سازي براي تمامي مشتركان از طريق اپليكيشن «همراه من» نيز فراهم است و با وجود اينكه اعتبار اين بسته‌ها از 30 آذرماه لغايت 2 دي‌ماه سال جاري خواهد بود، اما خريد مجدد بسته پس از اتمام حجم در اين بازه زماني، شدني است.

 شركت پالايش نفت اصفهان لوح برتر دومين جشنواره ملي صد واحد مشتري مدار را دريافت كرد
 به گزارش روابط عمومي، شركت پالايش نفت اصفهان در دومين جشنواره ملي يكصد واحد مشتري مدار كه با تمركز بر نيروي انساني با هدف توليد انبوه كالا و خدمات و با حضور برترين‌ها در مركز همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيما برگزار شد، موفق شد، لوح مشتري‌مدار برتر را به خود اختصاص دهد. رييس بازاريابي و فروش شركت پالايش نفت اصفهان گفت: اين شركت براساس راي هيات داوران و به دليل توجه و تاكيد بر مشتري‌مداري به عنوان يكي از مهم‌ترين اصول مديريتي و توجه به جلب رضايت مشتريان با استفاده از ظرفيت‌هاي ارتباطي با كسب امتياز بالا در ارزيابي‌هاي تخصصي اجرا شده، موفق به كسب عنوان واحد مشتري‌مدار برتر شده است. ابراهيم كاوياني‌پور افزود: پياده‌سازي و رعايت CRM در اصول مديريت ارتباط با مشتري، ارايه راهكار‌هاي ايجاد ثبات قيمت و حذف واسطه‌گري در جلب رضايت مشتري، افزايش جذب منابع سرمايه‌گذاري خارجي در فناوري پيشرفته، جذب و جهت‌دهي سرمايه با ارايه اطلاعات فني و اقتصادي از محور‌هايي بود كه در اين جشنواره ملي مورد توجه قرار گرفته بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون