• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۱ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5119 -
  • ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۹ دي

پيشخوان

تجمع خانواده جانباختگان هواپيماي اوكرايني
جمعي از خانواده جانباختگان هواپيماي اوكرايني در فرودگاه امام تجمع كردند. به گزارش ايلنا، جمعي از خانواده جانباختگان پرواز ۷۵۲ هواپيماي اوكرايني بامداد امروز و در دومين سالگرد اين حادثه در فرودگاه امام (ره) تجمع كردند و خواهان رسيدگي عادلانه به اين پرونده شدند.


پرسش‌هاي مطهري درباره انهدام هواپيماي اوكرايني
علي مطهري در دومين سالگرد انهدام هواپيماي اوكرايني كه منجر به كشته شدن هر 176 سرنشين اين هواپيماي مسافربري شد، پرسش‌هايي را درباره اين پرونده مطرح و نقل‌قولي را از همسر خلبان اين هواپيما عنوان كرد. او در حساب كاربري خود در توييتر نوشت: «درباره سقوط هواپيماي اوكرايني سوالات متعددي مطرح است، از جمله اينكه چرا اجازه پرواز داده شد و چرا از كاربر غيرماهر در سامانه دفاع هوايي استفاده شد؟ اما وقتي اتفاق افتاد، نحوه رفتار ما مهم است. همسر خلبان اوكرايني گفته بود حتي يك نامه عذرخواهي از طرف دولت ايران براي من نيامد!»


تجمع كاركنان قوه قضاييه روبه‌روي دادگستري چند شهر
برخي كاركنان قوه قضاييه در انتقاد به وضعيت حقوق خود در برابر دادگستري‌هاي شهرهاي خود تجمع كردند. به گزارش ايسنا، تجمع‌كنندگان شعارهايي با مضمون مطالبه‌گري در مورد افزايش حقوق خود سردادند و در شعارهاي‌شان نسبت به وضعيت موجود انتقادهايي را نسبت به مسوولان مربوطه مطرح كردند. تجمع‌كنندگان‌ اجراي «طرح تعيين فوق‌العاده خاص كاركنان قوه قضاييه» را در مطالبات خود خواستار شدند.


محكوميت مديرمسوول كيهان به جرم توهين به جمعيت امام علي
يك وكيل دادگستري از محكوميت مديرمسوول روزنامه كيهان به جرم توهين به ‎جمعيت امام علي و ‎شارمين ميمندي‌نژاد، موسس اين تشكل مردم‌نهاد خبر داد. رضا شفاخواه، وكيل دادگستري در حساب كاربري‌اش در توييتر نوشت: «طبق ابلاغ دادنامه در روز جاري، آقاي شريعتمداري به جرم توهين به ‎جمعيت امام علي و ‎شارمين ميمندي نژاد مجرم شناخته و محكوم شد.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون