مديريت هزينه و درآمد فردي با «سامانه هدف»
«سامانه هدف» خدمتي جديد از بانكداري الكترونيكي بانك آينده است كه با هدف تحليل و دستهبندي هزينه و درآمدهاي روزمره افراد طراحي شده است.
سامانه مذكور اين امكان را براي مشتريان فراهم ميآورد تا ضمن دريافت گزارشي از هزينهها و درآمدها، وضعيت مالي خود را بهصورت لحظهيي، بررسي و مديريت كنند. بر همين اساس «سامانه هدف»، هر روز تراكنشهاي مالي مشتريان را از صورتحساب آنها استخراج كرده و پس از پالايش و مرتبسازي، آنها را به شكل هوشمند با بهكارگيري الگوهايي كه خود مشتري بازسازي كرده، دستهبندي ميكند. در كنار دستهبندي هر تراكنش، ميتوان روي آنها يك يا چند برچسب نيز گذاشت كه به مشتري در شناسايي آنها و گزارشگيري بهتر كمك كند. همچنين با بهرهگيري از اين سامانه، كاربران قادر خواهند بود براساس بودجه برنامهريزي شده، مشخص كنند كه در يك بازهزماني معين، در چه دستههايي، به چه ميزان هزينه خواهند كرد. ضمن آنكه در اين سامانه، امكان جستوجو در تراكنشها، دستهبندي آنها و بازبيني دريافت و پرداختهاي مشتري در يك نگاه، نيز موجود است. مشتريان گرامي براي بهرهمندي از «سامانه هدف» بايد نخست در «پيشخوانمجازي» بانك آينده عضو شده و پس از دريافت «كلمه عبور پيشخوان» با استفاده از «شماره مشتري» و «كلمه عبور» خود از امكانات سامانه هدف استفاده كنند.