• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۶ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5169 -
  • ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۹ اسفند

اخبار

جان‌باختن يكي از مصدومان  در ريزش ساختمان
يكي از هفت مصدوم حادثه انفجار و ريزش ساختمان در منطقه احمدآباد تبريز در بيمارستان امام رضاي تبريز جان باخت. براساس اعلام روابط عمومي اورژانس تبريز؛ اين جوان ۲۲ ساله به علت شدت جراحات ناشي از سوختگي شديد فوت كرد و حال ۲ مصدوم ديگر نيز وخيم گزارش شده است. در حادثه سه‌شنبه شب ريزش آوار در محله احمدآباد تبريز ۷ نفر مصدوم شدند و ۳ خانه هم تخريب شد. علت وقوع اين حادثه تلخ در حال بررسي است. يك ماه پيش هم ريزش ساختمان ۲ طبقه در تبريز بر اثر انفجار مواد محترقه دست‌ساز ۳ كشته و ۱۰ مصدوم بر جاي گذاشت.


۴ فوتي و ۱۴۶ مصدوم  ناشي از حوادث چهارشنبه‌سوري
سخنگوي سازمان اورژانس كشور جديدترين آمار مصدومان و فوتي‌هاي مرتبط با حوادث چهارشنبه آخر سال را تشريح كرد. مجتبي خالدي سخنگوي سازمان اورژانس كشور در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار تجميعي حوادث مرتبط با مراسم چهارشنبه آخر سال گفت: «اين آمار از ۱ بهمن لغايت ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ جمع‌آوري شده است.» او گفت: «تعداد كل مصدومين و فوتي‌ها در سراسر كشور تا كنون ۱۴۶ نفر گزارش شده است.» خالدي گفت: «۱۲۲ نفر در محل درمان شدند كه ديگر نياز به اعزام به مراكز درماني نداشتند.» سخنگوي سازمان اورژانس از درمان ۳ نفر در محل خبر داد و گفت: «۱۷ نفر به دليل شدت جراحات در بيمارستان بستري و متاسفانه ۴ نفر فوت كردند.»


آزادي زنان زنداني جرايم مالي

مدير كل زندان‌ها و اقدامات تاميني و تربيتي گفت: «با كمك بنياد كرامت رضوي و خيران ستاد ديه مادري در آغوش فرزند، مادر و پدر پيرش قرار گرفت.» حميدرضا حيدري گفت: «بانوي مددجوي زندان شهركرد به علت بدهي مالي يك سال و نيم در حبس به سر مي‌برد.» او گفت: «اين مادر با كمك ۴۲ ميليون توماني مركز امور بانوان و خانواده بنياد كرامت رضوي، اهداي ۵۸ ميليون تومان از سامان زندان‌ها و ۱۳۶ ميليون تومان خيرين ستاد ديه استان از بند زندان آزاد شد.»


مادري كه دختر ۱۱ ساله‌اش را  به مردان كرايه مي‌داد
به گزارش daily star مادري كه به دليل اعتياد شديد به موادمخدر دختر نوجوانش را براي برقراري رابطه نامشروع مي‌فروخت توسط نيروهاي پليس مبارزه با موادمخدر دستگير شد. ماجراي دلخراشي كه براي دختر ۱۱ ساله به واسطه مادر معتادش آغاز شده بود با رسيدگي جدي در دادگاه به پايان رسيد. مادر جوان به جرم استعمال مواد مخدر، قاچاق انسان و سوءاستفاده از كودك خود در دادگاه‌هاي امريكا پرونده دارد. كوركوان در كمال بيرحمي براي رسيدن به منافع شخصي و رسيدن به مواد مخدر مورد نيازش دختر ۱۱ ساله‌اش را طعمه قرار داد. به گزارش وب‌سايت منبع اين زن جوان كه در چندين مورد قاچاق انسان نيز همدستي داشته است حتي به فرزند خود نيز رحم نمي‌كرده و براي تامين مواد مخدر مصرفي خود دخترش را به فروشندگان موادمخدر و براي سوءاستفاده جنسي اجاره مي‌داد و وحشتناك‌تر از تمام اين جرايم موردي بود كه زن معتاد در بخشي از اتهامات خود به آن اشاره كرد. اين زن گفته است كه دخترم را فروختم تا پولي براي خريدن هرويين به دست بياورم و بعد از آنكه دخترم به خانه بازگشت به عنوان جايزه به او نيز هرويين دادم تا مصرف كند اما دخترم نتوانست و با استفراغ تمام مواد را بيرون ريخت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون