• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۶ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5169 -
  • ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۹ اسفند

ويژه

گروه بهمن از لوگوي جديد خود   رونمايي كرد

نگاه جديد و توسعه كسب و كار يك سازمان موجب مي‌شود تا گاهي شاهد به‌روزرساني هويت سازماني و برند باشيم. گروه بهمن به عنوان بزرگ‌ترين شركت خودروساز خصوصي كشور بعد از كسب موفقيت در عرضه محصولات با‌كيفيت و مدرن در حوزه‌هاي تجاري، سواري و موتور‌سيكلت‌هاي برقي، براي دومين بار بعد از خصوصي‌سازي از لوگوي جديد، مدرن و با محتواي خود رونمايي كرد. 
در مراسم رونمايي از لوگوي جديد كه به شكل سرازير شدن بهمن در ارتفاعات است، بيوك عليمرادلو مديرعامل گروه بهمن گفت: مجموعه بهمن در كنار توسعه محصولات تنها به دنبال به‌روز كردن و ارتقاي كيفي توليدات نيست بلكه نگاهي نو و جديد به آينده دارد.  از جمله تغييرات مثبت لوگوي جديد گروه بهمن مي‌توان به استفاده از موارد الهام بخش اميد به آينده، تعهد به تغيير و نوآوري‌هاي جديد در محصولات آينده اشاره كرد و قرار است اين لوگوي جديد بر روي محصولات استفاده شود. عليمرادلو در ادامه افزود: لوگوي جديد داراي انگيزه‌هاي نيرومند و يك فرهنگ سازماني قدرتمند است و گروه بهمن با تغيير لوگو، نگاه و نگرش به آينده را نيز تغيير داد تا به تمامي نيازهاي مشتريان با سلايق مختلف پاسخ دهد. همچنين با هدف يكپارچه‌سازي و ايجاد پلتفرم واحد ارائه محصولات و خدمات، زيبايي‌شناسي نوگرايانه در هويت سازماني، استراتژي نوسازي برند خود را اجرا كرديم. مديرعامل گروه بهمن تاكيد كرد كه از سال 1401 پروژه‌هاي توسعه بهمن با عرضه محصولات جديد وارد فاز تازه‌اي خواهد شد و ديگر توليدات با كيفيت پيشين نيز تقويت خواهند شد. گروه بهمن همچنين متعهد است تا با به كارگيري مفاهيم و ايده‌هاي جديد در توليد محصولات، عملكرد محصولات خود را هم از بعد ظاهري و هم از بعد فني بهبود بخشد.  عليمرادلو با اشاره به اينكه مشتريان ارزشمندترين دارايي‌ها ي‌خانواده گروه بهمن هستند، گفت: رابطه گروه بهمن با مشتريان هرگز قطع نخواهد شد. رضايتمندي، ايمني و سلامت آنها هميشه براي ما اهميت دارد. به همين دليل مشتريان و حقوق آنها در ساختار اداري و سازماني گروه بهمن جايگاه ويژه دارند. ايجاد اين جايگاه در سازمان اداري گروه بهمن، به مشتري مداري معناي حقيقي داده است.  وي به توسعه شبكه خدمات فروش و پس از فروش با ديدگاه جديد تاكيد و اظهار كرد: گروه بهمن علاوه بر آنكه در طراحي‌هاي خودرو به دنبال نوآوري رفته است، شبكه نمايندگي و خدمات پس از فروش خود را هم مدرن كرده است. اين خودروسازي با عبور از ساختارهاي قديمي خدمت رساني به صاحبان خودرو، سبك جديدي را در ارايه خدمات عرضه مي‌كند كه مشتريان تفاوت آن را احساس خواهند كرد. عليمرادلو از ارايه خدمات ويژه به مشتريان خودروهاي تجاري با يك نگرش نو خبر داد و گفت: بهمن در طي كردن مسير توسعه خسته نخواهد شد و با تكيه بر نگرش و توان خستگي‌ناپذير، قدم‌هاي استوارتر از پيش بر مي‌دارد. روزهاي پرشور در پيش است. اميدواريم بتوانيم فضاي خسته و خموده خودروسازي ايران را دگرگون كنيم.
در راستاي استراتژي توسعه، گروه بهمن در سال 1401 در حوزه سواري سه محصول جديد رسپكت، فيدليتي و ديگنيتي پرستيژ عرضه خواهد كرد و در حوزه تجاري نيز توليدات سيبا موتور و بهمن ديزل دوبرابر خواهد شد. 
اينرودز ديگر محصول بهمن موتور كه به لحاظ فني يك ون باري محسوب مي‌شود كه براي اولين‌بار در اين دسته محصول در كشور است عرضه مي‌شود. در حوزه تجاري سنگين نيز به زودي كاميون ۱۲ و ۱۸ تن به سبد محصولات گروه بهمن اضافه خواهند شد.
گروه خودرو‌سازي بهمن در اسفند ماه طي اقداماتي از كاميون پرقدرت و پيشرفته امپاور رونمايي كرد و خط توليد وانت كارا را به بهمن ديزل سپرد و خط توليد به شهرك صنعتي البرز واقع در شهر قزوين انتقال يافت.


سرپرست اداره كل تعاون استان مركزي منصوب شد
جمشيد اميدي طي حكمي از سوي وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي به عنوان سرپرست اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان مركزي منصوب شد.  جمشيد اميدي، با حكم وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي به عنوان سرپرست اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان مركزي منصوب شد. اميدي از نيروهاي بومي و توانمند داراي سابقه در بخش تعاون و اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي است و داراي مدرك كارشناسي مهندسي كشاورزي از دانشگاه تهران و كارشناسي ارشد علوم اقتصادي از دانشگاه آزاد اسلامي اراك است. از سوابق شغلي و مديريتي وي مي‌توان به كارشناس مسوول تعاوني‌هاي كشاورزي، صنعتي و معدني اداره كل تعاون استان مركزي به مدت 10 سال، معاون مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان مركزي به مدت 10 سال، مسووليت اداره تعاون شهرستان محلات، سرپرست اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي شازند به مدت 3 ماه و سرپرست مديريت تعاون اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماهي استان مركزي اشاره كرد.

 

مديرعامل فولاد مباركه در ديدار با مديرعامل  و معاونين شركت ذوب‌آهن اصفهان:
افزايش مزيت‌هاي رقابتي صنايع بزرگي همچون فولاد مباركه و ذوب‌آهن از طريق هم‌افزايي

 محمدياسر طيب‌نيا مديرعامل فولاد مباركه در ديدار با مديرعامل و معاونين شركت ذوب‌آهن اصفهان گفت: يكي از آسيب‌هايي كه در كل صنعت كشور با آن مواجه هستيم، عدم اتحاد، انسجام و هماهنگي لازم جهت هم‌افزايي است كه براي مقابله با دشمنان بايد تمام توان خود را بسيج كنيم. با توجه به اينكه به تدريج و در آينده نزديك، شاهد رقابت سخت‌تر و نزديك‌تري در عرصه‌هاي داخلي و بين‌المللي خواهيم بود، هم‌افزايي صنايع بزرگي همچون فولاد مباركه و ذوب‌آهن مي‌تواند مزيت‌هاي رقابتي اين شركت‌ها را افزايش دهد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون