• ۱۴۰۳ شنبه ۳۰ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5170 -
  • ۱۴۰۰ شنبه ۲۱ اسفند

ويژه

جايگاه‌هاي‎ CNG ‎استان كردستان آماده خدمات‌رساني  به مسافران نوروزي
سرپرست شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه كردستان از آمادگي 54 باب جايگاه ‏CNG‏ اين ‏منطقه جهت خدمات‌رساني به مسافران نوروزي خبر داد.‏محسن معاني از زحمات و همكاري بسيار خوب متصديان جايگاه‌هاي سي‌ان‌جي استان در جهت ارايه ‏خدمات مطلوب به شهروندان خصوصا در زمستان سال جاري كه با توجه به برودت هوا و بارش برف ‏هيچ‌گونه خللي در سوخت‌رساني مطلوب به شهروندان ايجاد نشد، تشكر و قدرداني كرد. معاني با توجه به شرايط دوسال اخير و شيوع ويروس كرونا و عدم ورود مسافر به استان‏، شرايط نوروز امسال را متفاوت اعلام كرد و افزود: با توجه به اعلام ستاد كرونا مبني بر برگزاري مراسمات ‏نوروزي و مسافرت هم‌ميهنان، پيش‌بيني مي‌شود شاهد افزايش ميزان ورود گردشگران به استان ‏باشيم، بنابراين به منظور ارايه خدمات بهتر به اين مسافران بايد نسبت به آمادگي جايگاه‌هاي سي‌ان‌‏جي در سطح استان اقدامات مورد نياز صورت گيرد. وي با اشاره به در مدار قرار گرفتن2 باب جايگاه سي‌ان‌جي در نواحي ديواندره و سقز در هفته جاري ‏براي ارايه خدمات به شهروندان همزمان با آغاز مسافرت‌هاي نوروزي عنوان كرد: گروهاي گشت و ‏بازرسي اين منطقه از 14 اسفندماه با حضور در جايگاه‌هاي عرضه سي‌ان‌جي، بر آماده‌سازي جايگاه‎ها ‏به لحاظ فني، عملياتي، رعايت الزامات ‏HSE‏ و... جهت تعطيلات نوروزي نظارت خود را آغاز كرده‌اند.


استقبال گسترده خريداران  از طرح فروش آنلاين وانت كارا  و كاپرا و كاميون فورس
طرح فروش آنلاين خودروهاي وانت كارا تك‌كابين و دوكابين تيپ 4 و همچنين كاپرا2 دوكابين و نيز كاميون فورس6 و 8.5 تن اسفندماه با استقبال گسترده خريداران به پايان رسيد. گفتني است؛ فروش خودروهاي وانت كارا تك‌كابين و دو كابين تيپ 4 و همچنين كاپرا2 دوكابين در 29 استان، 165شهرستان و 74عامليت فروش صورت پذيرفت. استان تهران با 23درصد، استان فارس 13.1 درصد و استان اصفهان با 11.1 درصد، به ترتيب بيشترين درصد فروش را به خود اختصاص دادند. همچنين؛ فروش نقدي كاميون فورس 6 و 8.5 تن بدون كاربري با قيمت قطعي ويژه اسفندماه با استقبال گسترده خريداران به پايان رسيد. بر اين اساس؛ كاميون فورس 6 تن يك‌ونيم كابين با قيمت نهصد‌و‌نود ميليون تومان و يك كابين با قيمت نهصد‌و‌پنجاه ميليون تومان و همچنين كاميون فورس 8.5 تن با قيمت 10,407,000,000 ريال به صورت نقدي به فروش رسيد.


بنيانگذار كروز، منتخب جشنواره ملي چهره برتر كارآفريني سال 1400 شد
مديركل تامين اجتماعي استان البرز از موسس و بنيانگذار گروه قطعه‌سازي كروز به عنوان منتخب «نهمين جشنواره ملي انتخاب چهره‌هاي برتر حوزه كارآفريني سال 1400» اين استان تقدير كرد.ديروز طي مراسمي با حضور داود سعدزاده مديركل تامين اجتماعي استان البرز و جمعي از مديران و مسوولان سازمان تامين اجتماعي اين استان از موسس و بنيانگذار گروه قطعه‌سازي كروز به عنوان توليدكننده و كارآفرين برتر تجليل شد. حميد كشاورز موسس و بنيانگذار شركت صنايع توليدي كروز گفت: نيروي انساني بالاترين سرمايه ما در كروز است. اين سرمايه با هيچ چيز قابل قياس نيست و معتقدم سبب ايجاد ثروت مي‌شود. موسس و بنيانگذار شركت كروز در ادامه اظهار كرد: ايجاد ثروت انساني، هنر كارآفرين است و البته نياز به همياري دولت دارد. مشكلات توليدكنندگان بيشتر از تحريم‌هاي بين‌المللي، مقررات دست و پاگير و تحريم‌هاي داخلي است كه سبب كاهش توليد و اشتغال مي‌شود. كشاورز با اشاره به اينكه تورم در كشور باعث فقر مي‌شود، گفت: در اين صورت كارآفرينان نمي‌توانند ارزش ايجاد كنند و توليد را توسعه دهند. گفتني است شركت صنايع توليدي كروز هم‌اكنون بيش از 12هزار نيروي انساني را در استخدام خود دارد كه از اين تعداد ... هزار نفر آنها در سال جاري به استخدام اين شركت در آمده‌اند. گفتني است اين مقام به دليل موفقيت صنايع توليدي كروز در بازار توليد، كار و سرمايه و همچنين اهتمام به مشاركت فعالانه و مطلوب در راستاي تعامل موثر با سازمان تامين و اجتماعي اهدا شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون