• ۱۴۰۳ جمعه ۱۵ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5177 -
  • ۱۴۰۱ دوشنبه ۱۵ فروردين

ويژه

تشكر وزير آموزشوپرورش از همراه اول بابت راهاندازي «شاد»

 يوسف نوري، وزير آموزشوپرورش در برنامه گفتوگوي ويژه خبري ضمن گراميداشت ياد شهدا بهويژه شهداي مدافع سلامت اظهار كرد: از معلمان، والدين و خيرين تشكر ميكنم؛ معلمان، خانه خود را تبديل به كلاس درس كردند و تشكر ميكنم؛ اوليا مجبور بودند به تكاليف دانشآموزان رسيدگي كنند و خيرين هم در آمادهسازي مدارس و هم در تامين تبلت دانشآموزي در مناطق كمتر برخوردار كمك كردند.   وي با تشكر از ستاد اجرايي فرمان امام (ره) گفت: گروههاي جهادي بهصورت حضوري در مناطق محروم به دانشآموزان درس ميدادند كه تشكر ميكنم همچنين از همراه اول كه با راهاندازي شبكه آموزشي شاد، براي آموزش دانشآموزان كمك كردند.

 مكالمه نامحدود با ۵ مشترك در طرح رمضان همراه اول

 همراه اول در ماه مبارك رمضان امسال، فرصت مكالمه نامحدود با پنج شماره همراه اولي و برنده شدن در قرعهكشي ۳۰ جايزه ۱۰ ميليون توماني را براي مشتركان خود فراهم كرده است. اين طرح ويژه كه تمامي مشتركان همراه اول را در بر ميگيرد، امكان مكالمه نامحدود با پنج شماره همراه اولي را از آغاز اين ماه مبارك تا ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ فراهم ميسازد. مشتركان براي بهرهمندي از مزاياي اين طرح، با شمارهگيري كد دستوري «ستاره ۱۰ ستاره ۴۳ مربع» و تنها با پرداخت ۴۹۰۰ تومان، فرصت مكالمه نامحدود در اين بازه زماني را با پنج شماره همراه اولي خواهند داشت. محدوديتي در شيوه ثبت پنج شماره وجود ندارد؛ بهنحوي كه مشتركان ميتوانند هر پنج شماره را از لحظه ورود به طرح، ثبت يا اينكه به مرور زمان شمارههاي دلخواه خود را وارد كنند. در طرح ويژه ماه رمضان همراه اول، ۳۰ جايزه ۱۰ ميليون توماني مختص مشتركان مشاركتكننده در طرح نيز در نظر گرفته شده كه بعد از پايان ماه مبارك قرعهكشي خواهد شد.

خدمات و امكانات متنوع آيگپ  در ماه ميهماني خدا

با شروع ماه پرخير و بركت رمضان سرويس‌هاي مربوط به ماه ميهماني خدا در اختيار كاربران آيگپ قرار گرفت. به گزارش روابط عمومي آيگپ، از امروز و همزمان با شروع ماه مبارك رمضان سرويس‌هاي خدماتي كاربردي مربوط به اين ماه براي استفاده كاربران آيگپ فعال شد. كاربران روزه‌دار با استفاده از سرويس «ماه ميهماني خدا» در گوشي‌هاي تلفن همراه خود، هر آنچه در لحظات پر فيض اين ماه مبارك لازم است را در اختيار خواهند داشت و با ورود به بخش آيلند و كليك روي تايل «ماه ميهماني خدا»  فضايي خاص، معنوي و كاربردي را تجربه خواهند كرد كه نياز به هر گونه اپليكيشن و رسانه ديگري را براي آنها مرتفع مي‌كند. با اولين كليك به صورت روزانه، دعاي مربوط به آن روز پيش روي كاربران خواهد بود. اوقات شرعي يكي ديگر از بخش‌هاي فعال در اين سرويس است كه از كاربردي‌ترين ملزومات روزه‌داران براي ماه ميهماني خداست. پخش زنده شبكه قرآن و استفاده از برنامه‌هاي متنوع اين شبكه تلويزيوني در گوشي تلفن همراه، يا رايانه شخصي، قسمتي ديگر از خدماتي است كه در سرويس ماه رمضان آيگپ در اختيار روزه‌داران گرامي قرار گرفته است. بات‌ ادعيه ماه رمضان و احكام و احاديث نيز كاربران را از جست‌وجو در فضاي اينترنت، يا كتب ديني مختلف بي‌نياز كرده و استفاده‌كنندگان از اين سرويس مي‌توانند به ساده‌ترين روش ممكن و در كمتر از چند ثانيه به دعاهاي مختلف اين ماه آسماني و احكام و احاديث مربوط به آن دسترسي داشته باشند. بات جامع رمضان را شايد بايد پررنگ‌ترين و كاربردي‌ترين قسمت اين سرويس متنوع دانست. احكام مختلف روزه، آواها و اذان با صوت‌هاي متنوع، توصيه‌هاي پزشكي مربوط به ايام روزه‌داري، غذاهاي مناسب براي سحر و افطار و دستور پخت آنها و ... برخي از امكانات و خدماتي است كه در اين بات كاربردي براي روزه‌داران در نظر گرفته شده است. و اما تايل كانال‌هاي ماه رمضان كه شامل همه كانال‌هاي آيگپ است حاوي محتواي مربوط به ماه رمضان است كه در آن جاي گرفته است. روزه‌داران و علاقه‌مندان به استفاده از سرويس «ماه ميهماني خدا» براي استفاده از خدمات متنوع سرويس مذكور بايد با ارسال عدد 1 به 10004427 سوپراپليكيشن آيگپ را روي تلفن همراه خود نصب كنند و با ورود به بخش آيلند، با يك كليك به همه امكانات مذكور دسترسي پيدا كنند. لازم به ذكر است كه براي نصب آيگپ مي‌توان به ساير ماركت‌هاي داخلي هم مراجعه كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون