• ۱۴۰۳ جمعه ۵ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5192 -
  • ۱۴۰۱ پنج شنبه ۱ ارديبهشت

باز هم جنايت خانوادگي

مردي كه همسر و دختر خود را در خانه‌اش به قتل رساند، پس از قتل اقدام به بريدن دست و پاي خود با سنگ فرز كرد، اما موفق به اين كار نشد. بامداد 30 فروردين ماه سال جاري از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ خبر مرگ مشكوك مادر و دختري در يكي از شهرك‌هاي مسكوني لويزان به كلانتري ۱۶۴ قائم اعلام شد كه به سرعت تيمي از ماموران كلانتري در محل حاضر و با پيكر بي‌جان زني ۴۷ساله و دختري ۱۵ ساله مواجه شدند.
قاتل كه در صحنه جنايت حضور داشت و با توجه به خودزني‌هاي صورت‌گرفته حال مساعدي نداشت، اعلام كرد كه همسر و دخترش را به قتل رسانده است، بررسي‌هاي اوليه نشان داد كه قاتل پس از قتل همسر و دختر خود، با خواهرش تماس گرفته و موضوع را اطلاع داده بود سپس خواهر مقتول در محل حاضر شده و او نيز اورژانس و پليس را خبردار كرده بود. بررسي‌هاي اوليه نشان داد كه متهم به قتل اين پرونده كه ۵۷ سال سن دارد، ظاهرا داراي مشكلات روحي و رواني و داراي يك فرزند پسر حدودا ۶ ساله نيز هست، اما او را به قتل نرسانده است. قاتل پس از وقوع اين قتل‌ها با سنگ فرز خود را زخمي كرده است و در تلاش بوده دست و پاي خود را نيز با سنگ فرز ببرد، اما موفق نشده بود.
تحقيقات اوليه نشان داد كه ظاهرا با توجه به وجود نخ شيريني در صحنه جرم و آثار خفگي روي جسد مقتولان احتمالا آنها توسط قاتل خفه شده‌اند، همچنين احتمالا حدود ۴۸ ساعت از وقوع اين قتل‌ها مي‌گذشت، درنهايت اجساد مقتولان براي بررسي بيشتر درباره نحوه وقوع قتل به پزشكي قانوني منتقل شد و تحقيقات بيشتر درباره اين پرونده ادامه دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون