• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۳ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5229 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۲۲ خرداد

اخبار

تكذيب انفجار در مترو

پليس مترو خبر انفجار بمب در ايستگاه شهيد بهشتي را تكذيب كرد. ديروز خبر انفجار در ايستگاه مترو شهيد بهشتي در فضاي مجازي منتشر و مشخص شد ساعت ۱۱ روز شنبه 21 خرداد ماه صداي مهيبي ناشي از انفجار در ايستگاه شهيد بهشتي شنيده شده كه ماموران پليس مترو سريعا به محل اعزام مي‌شوند و بررسي‌هاي لازم را انجام مي‌دهند. در بررسي‌هاي بيشتر مشخص مي‌شود كه خازن يكي از قطارها تركيده است و هيچ اثري از بمب يا شيء صوتي ديگري در مترو نيست. 

19 كشته در تصادف مرگبار تانزانيا

بر اثر برخورد يك دستگاه ميني‌بوس با يك كاميون در روز جمعه در شهر ايرينگاي تانزانيا، ۱۹ نفر جان خود را از دست دادند. همچنين در اين حادثه ۱۱ نفر ديگر زخمي شده‌اند. به گفته مقامات پليس محلي، قربانيان اين حادثه شامل ۱۴ مرد، چهار زن و يك كودك بودند. اين حادثه در حالي رخ داده كه راننده ميني‌بوس حين حركت متوجه وجود كاميونِ پارك شده در نزديكي جاده نشده و با آن برخورد كرده است. به گزارش شينهوا، مقامات محلي همچنين اعلام كردند كه پس از خارج كردن مسافران اين ميني‌بوس سانحه‌ديده توسط امدادگران، راننده كاميون ديگري نيز كنترل اين وسيله را از دست داده و از پشت به اين ميني‌بوس برخورد كرده است.


حريق در يك انبار زباله در سيدني

مقامات محلي استراليا از وقوع حريق در يك انبار زباله در جنوب سيدني خبر دادند. مقامات آتش‌نشان محلي در اين باره گفتند: انبار موقتي كه در جنوب سيدني براي انتقال زباله استفاده مي‌شود طعمه حريق شده و دود عظيم ناشي از آن قابل مشاهده است. گزارش‌ها حاكيست ۱۲ ماشين آتش‌نشاني و حدود ۵۰ آتش‌نشان در تلاش براي اطفاي اين حريق هستند. همچنين تاكنون گزارشي از مصدوميت ناشي از وقوع اين آتش‌سوزي منتشر نشده است. به گزارش 9news، سازمان آتش‌نشاني و نجات نيو ساوت ولز به همه اهالي در منطقه وقوع اين حادثه توصيه كرده كه به دليل احتمال خطرناك بودن دود ناشي از اين حريق، پنجره‌ها و درهاي ساختمان‌ها را بسته نگه دارند.
جزييات بيشتري از اين حادثه منتشر نشده است.

مرگ مشكوك كارشناس بيهوشي در سرويس بهداشتي بيمارستان

روز جمعه جسد بي‌جان زن جواني در سرويس بهداشتي يكي از بيمارستان‌هاي تهران پيدا شد و پرونده مرگ مشكوكي پيش روي كارآگاهان پليس گشود. با حضور ماموران در محل كشف جسد واقع در يكي از بيمارستان‌هاي تهران مشخص شد پيكر زن جوان ۳۳ ساله‌اي كه كارشناس بيهوشي بوده است، در سرويس بهداشتي يكي از بيمارستان‌ها كشف شده است. بررسي‌هاي اوليه حكايت از آن داشت كه در كنار جسد اين زن جوان سرنگي وجود داشته و محل تزريق بر بدن اين فرد نيز مشخص بوده است. دستورات قضايي از سوي بازپرس ويژه قتل تهران براي مشخص شدن علت اصلي وقوع مرگ اين زن جوان صادر شد.

9 مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس كربلا - مشهد

عباس كافي رييس اورژانس پيش‌بيمارستاني و مدير حوادث دانشگاه علوم پزشكي سبزوار گفت: «ظهر ديروز انحراف يك دستگاه اتوبوس مسافربري از كربلا به مقصد مشهد در مسير اين شهرستان ۹ مصدوم داشت.» او گفت: «اين اتوبوس در كيلومتر ۱۰ بزرگراه سبزوار- مشهد و محدوده روستاي باغان بر اثر تخلف يك دستگاه خودروي نيسان از جاده منحرف و دچار حادثه شد.» كافي در ادامه گفت: «اين حادثه ۹ مصدوم بر جاي گذاشت كه بلافاصله چهار تيم امدادي به همراه سه دستگاه آمبولانس اورژانس و خودروي فرماندهي عمليات بحران دانشگاه علوم پزشكي سبزوار به محل اعزام شدند.» او گفت: «چهار مصدوم اين حادثه در محل درمان شده و پنج مصدوم ديگر به بيمارستان امداد و سوانح شهيد بهشتي سبزوار انتقال يافتند.»

مردي به ظن قتل يك پسر ۱۵ ساله در منچستر دستگير شد

بازرسان پليس محلي در انگليس اعلام كردند: «پس از مرگ يك پسر ۱۵ ساله با ضربات چاقو در شمال منچستر، مردي در كنت به ظن قتل اين پسر نوجوان دستگير شد.» پس از اينكه يك مادر و پسر هر دو در خانه‌شان در حوالي ساعت 21 و 30 دقيقه روز پنجشنبه با چاقو زخمي شدند، بازرسان تحقيقات درباره اين حادثه را آغاز كردند. گزارش‌ها حاكيست كه امدادگران در محل حادثه پسر را مداوا كردند اما او پس از انتقال به بيمارستان حدود يك ساعت بعد جان باخت. همچنين مادر اين پسر كه گفته مي‌شود زني حدودا ۴۰ ساله است نيز به دليل جراحات شديد ناشي از ضربات چاقو در خانه تحت مداوا قرار گرفت و به بيمارستان منتقل شد كه وضعيت جسماني‌اش ثابت گزارش شده است. به گزارش اسكاي‌نيوز، در پي وقوع اين حادثه يك مرد ۴۴ ساله اهل منچستر در روز جمعه در كنت به ظن قتل اين پسر نوجوان دستگير شد و گفته مي‌شود كه قربانيان او را مي‌شناختند.
مقامات محلي تاكنون جزييات بيشتري از اين حادثه منتشر  نكرده‌اند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون