• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۶ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5368 -
  • ۱۴۰۱ دوشنبه ۱۴ آذر

آمادگي گروه بهمن براي تسهيل فرآيند هوشمند صنعت پخش كشور

حسين خضري، مديرعامل شركت بهمن ديزل در همايش شركت‌هاي صنعت پخش اصفهان كه در اتاق بازرگاني اين شهر برگزار شد، خدمات و محصولات گروه بهمن براي تسهيل و همراهي با صنعت پخش در زمينه هوشمندسازي سيستم توزيع را معرفي كرد.
در اين همايش كه فعالان حوزه پخش كشور در آن حضور داشتند ون اينرودز و خودروهاي تجاري بهمن معرفي شد كه با توجه به مشخصات و ابعاد اين خودرو از سوي شركت‌هاي پخش دارو و مواد غذايي مورد استقبال قرار گرفت و حسب درخواست‌هاي شركت‌كنندگان قرار شد گروه بهمن نمونه كاربري يخچال‌دار جهت حمل داروها و همچنين طرح‌هاي قفسه‌اي براي خودرو فورس تهيه كند.
در اين همايش حسين خضري، عضو هيات‌مديره گروه بهمن و مديرعامل بهمن ديزل محصولات فورس 6 الي8 تن گروه بهمن كه در صنعت حمل و نقل مورد استفاده شركت‌هاي پخش است را با كاربري‌هاي مختلف معرفي كرد و از ارايه محصول جديد فورس12 تن جهت استفاده بيشتر در سيستم توزيع توسط شركت بهمن ديزل خبر داد.  حضور گروه بهمن در اين همايش سبب ارايه خدمات متمايز اين شركت بود؛ چنانچه در گروه خودروساز از سوي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران در حوزه خدمات فروش و خدمات بعد از فروش مقام نخست را كسب كرده است. بهره‌مندي از شاخص‌هايي همچون اطلاع‌رساني دقيق طرح‌هاي فروش، ارتقاي سيستم‌هاي ارايه خدمات، آموزش اثربخش پرسنل در سطح شبكه نمايندگان، توسعه و بهبود دسترسي مشتريان به نمايندگي‌هاي مجاز، اجراي نظام نظرسنجي مشتريان و بازرسي خودرو قبل از تحويل به مشتري از علل مهم دستيابي به اين جايگاه بوده است.
گروه بهمن در نوسازي ناوگان حمل و نقل نيز نقشي اثرگذار ايفا كرده است. محصولات بهمن ديزل داراي 5 ستاره كيفي هستند.
گروه بهمن در حوزه محصولات تجاري، كاميون‌هاي فورس 8.5 تن و 6 تن با كابين خواب‌دار و بدون خواب، انوع كاربري، كشنده امپاور و ميني‌بوس پگاسوس را توليد مي‌كند.
همچنين كشنده امپاور BD500، محصول شناخته شده بهمن ديزل است كه موفق به كسب مجوز حمل كالاهاي خطرناك (ADR) و استانداردهاي روز ايران و اروپا شده است.  به تازگي اين شركت با معرفي كاميون 19 تن امپاور BD300 جديدترين تكنولوژي كاميون‌هاي متوسط را به بازار تجاري ايران معرفي كرد.
محصول ديگر گروه بهمن ون باري اينرودز است كه به لحاظ فني يك كارگو ون محسوب مي‌شود و بازار هدف اين ون براي مشاغل مرتبط به باربري است و فروشگاه‌هاي اينترنتي، كافه و رستوران‌هاي خودرويي، شركت‌هاي پخش دارويي، غذايي و ساير مشاغل مرتبط، از مصرف‌كنندگان اين محصول هستند.
«اينرودز» داراي موتور 1500 سي‌سي با خروجي 105 اسب بخار و گيربكس 5 سرعته دستي است و توانايي توليد 140 نيوتن متر گشتاور را دارد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون