• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5394 -
  • ۱۴۰۱ پنج شنبه ۱۵ دي

ويژه

مانور تمريني، آموزشي صنعت آب و برق در استان چهارمحال و بختياري
به گزارش روابط عمومي شركت آب منطقه‌اي چهارمحال و بختياري، مانور تمريني، آموزشي صنعت آب و برق روز چهارشنبه 14 دي ماه 1401 در سطح استان شروع شد. اين مانور با برنامه‌ريزي شوراي هماهنگي مديران مديريت بحران و پدافند غيرعامل صنعت آب و برق استان چهارمحال و بختياري و با رويكرد زلزله فرضي در تاسيسات زيربنايي صنعت آب و برق استان به ميزباني استان چهارمحال و بختياري و حضور استان‌هاي ياري‌رسان (فارس، كهگيلويه و بويراحمد، بوشهر) در سه نقطه، شامل خط فرعي بن-بروجن به سمت شهر هفشجان، نقطه اتصال خط فرعي بن-بروجن به چاه آهكي منظريه، مسيل شرقي شهرك منظريه به اجرا درآمد.


انجام 241 ملاقات مردمي در شركت گاز چهارمحال و بختياري
در نه ماه سال جاري تاكنون، تعداد 241 مورد ملاقات حضوري با مردم در شركت گاز استان چهارمحال و بختياري انجام شده است. به گزارش روابط عمومي شركت ملي گاز ايران، جهانبخش سليميان، مديرعامل شركت گاز استان چهارمحال و بختياري با اعلام اين خبر، گفت: در نه ماه سال جاري، 241 ملاقات حضوري مردمي انجام شده و علاوه بر آن تعداد زيادي ملاقات‌ها نيز بدون هماهنگي قبلي در طول هر هفته با مردم و حتي با همكاران و پيمانكاران صورت گرفته است. وي ادامه داد: هدف از انجام ديدارهاي حضوري، مستقيم و چهره به چهره با مردم، بررسي موارد مرتبط در حوزه گازرساني و خدمات‌رساني بوده تا در اين راستا بتوانيم جهت پيگيري و مرتفع شدن موارد مطرح شده توسط مراجعين، اقدامات لازم در چارچوب قوامين صورت پذيرد. سليميان يكي از برنامه‌هاي راهبردي اين شركت را، بهبود وضعيت خدمات‌رساني و همچنين پاسخگويي سريع و شفاف به درخواست‌هاي مشتركين عنوان كرد و افزود: اجراي مطلوب اين برنامه‌ها كه رضايت‌مندي مردم عزيز را به همراه دارد از اهم اهداف كيفي اين شركت بوده كه همواره در طول سال مورد توجه قرار مي‌گيرد. وي در ادامه، بيان داشت: هرگونه همت و تلاش در زمينه احترام و تكريم ارباب رجوع و جلب‌نظر مراجعاني كه به خدمات شركت گاز در حوزه‌هاي مختلف خدمت نياز دارند، امري خداپسندانه بوده و رضايت و خشنودي خداوند را در ارايه خدمت بي‌منت به‌ دنبال دارد. مديرعامل شركت گاز استان چهارمحال و بختياري با اشاره به اينكه روزهاي دوشنبه هر هفته از ساعت 8 صبح الي 12 براي ملاقات حضوري و ديدار مردمي اختصاص يافته، گفت: تمامي مشتركين شركت گاز استان و متقاضيان و گروه‌هاي ذي‌نفع مي‌توانند با هماهنگي با دفتر مديريت تعيين وقت كرده و در ساعت مقرر به صورت حضوري مشكلات خود را مطرح تا پيگيري‌هاي لازم انجام پذيرد. وي اظهار اميدواري كرد كه به زودي، روزي فرا برسد كه روند كارها شفاف و داراي زمان‌بندي قابل قبول و سهل انجام شود و نياز به پيگيري مردم براي تحقق نيازها نباشد.


عرضه فيدليتي پرايم تيپ۲  در بورس كالا

بهمن موتور فيدليتي پرايم تيپ۲ را روز چهارشنبه مورخ ۲۱ دي ماه در بورس كالا به فروش مي‌رساند. اين محصول با رنگ مشكي و‌تريم مشكي به فروش مي‌رسد. قيمت پايه فيدليتي پرايم تيپ۲ (هفت نفره) در اين نوبت از عرضه در بورس كالا ۷۷۲ميليون تومان اعلام شده است. سررسيد قرارداد سلف اين معامله ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود. فيدليتي پرايم از محصولات پرطرفدار بهمن موتور است. اين خودروي هفت نفره در دسته سواري‌هاي SUV قرار مي‌گيرد. حجم موتور ديگنيتي پرايم 1500CC توربو شارژ است و سطح آلايندگي اين خودرو مطابق استاندارد يورو5 است. از ديگر قابليت‌هاي به‌روز اين خودرو مي‌توان سيستم ضدسرقت، دوربين ثبت رانندگي، سيستم كنترل پايداري الكتريكي، سيستم هشدار‌دهنده حركت بين خطوط و... را نام برد. پيش از اين نيز فيدليتي پرايم سه نوبت در بورس كالا عرضه شده كه با استقبال مصرف‌كنندگان واقعي اين خودرو روبه‌رو شد. متقاضيان خريد خودرو در بورس كالا بايد كد سجام داشته و نسبت به قوانين و مقررات حاكم بر اين معامله آگاه باشند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون