• ۱۴۰۳ جمعه ۲۷ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5467 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۵ ارديبهشت

«اعتماد» در گفت‌وگو با پدر پسري 9 ساله كه به خاطر ضربات چاقو مصدوم شد

ضارب كودك مريواني دستگير شد

گروه حادثه

روز سه‌شنبه 29 فروردين‌ماه جاري در شهرستان مريوان واقع در استان كردستان فرد زورگير يك كودك 9 ساله را با ضربات چاقو مصدوم كرد. «كامبيز رستم‌نيا» فرمانده انتظامي مريوان در مورد اين خبر گفت: «فرد زورگيري كه در مريوان اقدام به مصدوم كردن يك كودك ۹ ساله كرده بود توسط پليس دستگير شد. اين فرد سابقه‌دار كه به تازگي از زندان آزاد شده بود در يكي از محلات شهر اقدام به زورگيري از پسر بچه‌اي ۹ ساله كرده بود كه با مقاومت اين پسر بچه مواجه شده كه متاسفانه در اقدامي ناجوانمردانه با چاقو او را از ناحيه شكم مصدوم كرد و متواري شد. پس از تماس شهروندان با پليس سريعا ضارب با كمك مردم حاضر در محل، دستگير و تحويل مقام قضايي و فرد مصدوم نيز به بيمارستان اعزام شد.»

    
پدر اين كودك 9 ساله در مورد روز حادثه به «اعتماد» مي‌گويد: «ژيوان فرزند اول‌مان است. همسرم معلم است و روز حادثه در مدرسه‌اي كه كار مي‌كند چيزي لازم داشته. براي همين ژيوان را به مدرسه مي‌فرستد تا برگه‌هايي كه لازم داشته را از همكارانش تحويل بگيرد. كارت عابر بانك هم به او مي‌دهد تا موقع برگشت از مدرسه خريد كند. وسط راه سارق كه فردي معتاد هم بوده به پسرم حمله مي‌كند تا كارت عابر بانك و پول را از او بگيرد. چند ضربه به پسرم وارد مي‌كند. يكي از اهالي محله‌مان همان موقع شاهد ماجرا بود و گمان كرده ضارب به پسر خودش حمله كرده است. تا اين صحنه را مي‌بيند، سريع جلو مي‌رود و چاقو را از ضارب مي‌گيرد و او را تحويل پليس مي‌دهد. پس از حادثه هم پسرم را به بيمارستان بوعلي مريوان منتقل مي‌كنند و او تحت عمل جراحي قرار مي‌گيرد. چون يكي از ضربات به شكم او وارد شده بود.»
او در ادامه درباره وضعيت فرزندش مي‌گويد: «پسرم حالش خوب است و از بيمارستان ترخيص شده. وضعيت روحي ژيوان هم خوب است، چون ضارب را نديده و تصوير ذهني از او ندارد. ما از ضارب شكايت كرديم. چند بار پدر و مادر ضارب براي رضايت به خانه‌مان آمدند و گفتند؛ پسرشان يك بار در بيمارستان رواني بستري بوده. به شيشه اعتياد دارد و دچار توهم است. فعلا تصميمي براي رضايت ندارم. مي‌ترسم رضايت بدهم و او آزاد شود و چند وقت بعد به يك بچه ديگر حمله كند. در مورد ضارب، پليس و دستگاه قضايي هرچه تصميم بگيرند من تابع آنها هستم.»

 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون