• ۱۴۰۳ جمعه ۱۵ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5494 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۷ خرداد

مهران حاتمي، سرمربي قهرمان ليگ برتر بسكتبال در گفت‌وگو با «اعتماد»:

ستاره امريكايي سرقفلي شهر گرگان است

قول نمي‌دهم مثل پرسپوليس پوكر و گلات كنيم!

به گزارش «اعتماد»، تيم شهرداري گرگان در فينال رقابت‌هاي ليگ برتر در مجموع با نتيجه دو بر صفر در مقابل كاله آمل به برتري رسيد و براي سومين سال متوالي به عنوان قهرماني دست يافت. البته شاگردان مهران حاتمي در بازي دوم در مقابل كاله كار آساني نداشتند و با نتيجه نزديك ۸۱ بر ۷۹ نماينده آمل را شكست دادند، اما در مجموع بازيكنان اين تيم در رقابت‌هاي امسال عملكرد كم نوساني داشتند و با شايستگي به قهرماني رسيدند. مهران حاتمي در گفت‌وگو با خبرنگار «اعتماد» درخصوص بازي‌هاي اين فصل گفت: فصل طولاني و سختي براي ما بود. بچه‌هاي ما حدود ۱۱ ماه در تمرينات و مسابقات بودند و تلاش زيادي كردند، اما درنهايت خوشحالم كه نتايج زحمات‌شان را گرفتند و توانستند قهرمان شوند. 
حاتمي درخصوص اينكه مثل تيم فوتبال پرسپوليس مي‌توانند در قهرماني پوكر يا گلات كنند، گفت: امسال براي سومين سال متوالي است كه شهرداري قهرمان مي‌شود، در دو سال اخير من مربي بودم و قبلش نه‌. اما بسكتبال دنياي توپ گرد است و توپ روي هواي مي‌چرخد و از حلقه در مي‌آيد يا گاهي مثل بازي قبل در ثانيه صفر توپ‌ گل مي‌شود. براي همين نمي‌شود هيچ قولي داد. اما من هر جا رفتم‌، گفتم هميشه تمام تلاشم را براي تيمم مي‌كنم ولي در زندگي خودم به هيچ‌ كس قول قهرماني ندادم . يعني حرفي نمي‌زنم‌ كه ‌نتوانم از عهده آن بربيايم و وامدار صحبت‌هايم نمي‌شوم. 
مربي موفق شهرداري درخصوص بازي فينال گفت: تيم‌ كاله تيم خيلي خوبي است، يك تيم‌ جوان و باانگيزه و يك باشگاه با قدمت و ريشه‌دار كه خيلي براي بسكتبال زحمت كشيدند و اين رشته را به جلو بردند، اما خوشحالم كه مجموعه كاله، بازيكنان و مربيان و شورا و شهرداري پشت اين تيم بودند. در مجموع مديران ورزشي استان ما هم كمك كردند تا تيم وارد حاشيه نشود و با حمايت‌هاي‌شان باعث قهرماني تيم ‌ما شدند.
حاتمي با اشاره به هواداران شهرداري ادامه داد: آنها مي‌گويند يار ششم هستند، اما نظر من اين است آنها يار سيزدهم تيم ما هستند‌كه حمايت مي‌كنند. در زمان برد و باخت هميشه از ما حمايت كردند و شور و نشاط خاصي به بسكتبال مي‌دهند. فكر مي‌كنم‌ در تمام فعاليت‌هايي كه ورزشكارها انجام مي‌دهند نقش مهم را اول تماشاگران دارند و بايد به آنها بيشتر اهميت بدهيم.
پري پتي، بازيكن امريكايي شهرداري مقابل كاله امتياز آخر را به دست آورد و يكي از بازيكنان خوب اين تيم اودراس بود، حاتمي درخصوص بازيكنان خارجي تيمش گفت: پري پتي كه سرقفلي گرگان است و سال‌ها اينجا بوده و هست و آن يكي خارجي ما يك بازيكن ارزان‌قيمت اما بسيار پركاربرد خوب بود و تلاش بسياري داشت.
حاتمي در پايان صحبت‌هايش به «اعتماد» گفت: ما هنوز كارمان در شهرداري تمام ‌نشده و بايد از ۱۷ تيرماه در دوبي براي مرحله نهايي جام باشگاه‌هاي آسيا به مصاف رقبا برويم. سعي ما اين است كه از مرحله اول صعود كنيم، كار سخت است، چون تمام تيم‌ها هزينه‌هاي زيادي كردند، اما پشتوانه ما هم‌ استعداد بچه‌هاي تيم‌مان است و اميدوارم بتوانيم نتايج خوبي كسب كنيم. براي تقويت تيم هم صحبت‌هايي داشتيم و ان‌شاءالله يك بازيكن به جمع ما اضافه مي‌شود.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون