• ۱۴۰۳ شنبه ۲۸ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5512 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۳۰ خرداد

معاون مهندسي فرهنگي ستاد امر به معروف:

اعمال نفوذ براي تغيير مصاديق معروف و منكر خطري جدي است

معاون مهندسي فرهنگي ستاد امر به معروف و نهي از منكر كشور با اشاره به اهميت مردم‌سالاري ديني و جلوگيري از تحريف معروفات و منكرات، بهره‌گيري از نظرات مردم در تعيين خط‌مشي‌ها و سياست‌گذاري‌هاي كلان را از مهم‌ترين رويكردهاي اين ستاد برشمرد.
 به گزارش «اعتماد»، مسعود تاتلاري گفت: مردم‌سالاري ديني عامل رشد و توسعه معنوي و مادّي و يك مساله تمدني و امر به معروف و نهي از منكر نمادي از مردم‌سالاري است. وي تصريح كرد: بايد همه مردم با آگاهي علمي و عملي و حفظ شرايط و مراتب لازم خود را مسوول مصالح فرد فرد مردم، جامعه و حكومت بدانند و ناظر بر اعمال مسوولان، آحاد و گروه‌ها باشند. تاتلاري افزود: اعمال نفوذ افراد يا گروه‌هاي مغرض براي تغيير دادن مصاديق معروف و منكر يك خطر جدي است. او ادامه داد: فرايض الهي اگر صحيح اجرا شوند مانع مهمي جلوي همه مفاسد خواهند بود در اين صورت گروه و افرادي سعي مي‌كنند تا به تدريج برخي از مفاسد را توجيه كنند و با كوچك‌ترين سوژه و بهانه‌اي قبح آن را از بين ببرند و به بهانه اينكه منكر نيست، آن را ترويج كنند كه هم در تاريخ و هم در زمان خود نمونه‌هايي از آن را شاهد بوده‌ايم.
معاون مهندسي فرهنگي ستاد امر به معروف و نهي از منكر كشور به برنامه اين ستاد براي نقش‌آفريني مستقيم مردم در امر به معروف و نهي از منكر و جلوگيري از تحريف اين موضوع اشاره كرد و گفت: بهره‌گيري از نظرات مردم در تعيين خط‌مشي‌ها و سياست‌گذاري‌هاي كلان از مهم‌ترين رويكردهاي ستاد است و بدين منظور پويش «اگر من جاي دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر بودم...» راه‌اندازي شده است. وي افزود: مردم شريف كشورمان از هر قشر و صنفي و با هر تفكر و عقيده‌اي با شركت در اين پويش به‌صورت كاملا شفاف و رسا به بيان اولويت‌ها و رويكردهاي و آراي خود در ارتباط با مسووليت دبير ستاد در حوزه‌هاي فرهنگ، صنعت، سياست، اقتصاد، اجتماعي، عفاف و حجاب، محيط‌زيست، حفظ بيت‌المال و... بپردازند تا در سياست‌گذاري‌ها و برنامه‌هاي اين مجموعه سهيم باشند. معاون مهندسي فرهنگي ستاد امر به معروف و نهي از منكر كشور تاكيد كرد: تمامي ايده‌ها، ابتكارات، پيشنهادها، انتقادات، طرح‌ها و نظرات مخاطبان مورد مطالعه و بررسي دقيق قرار گرفته و مبناي تصميم‌گيري خواهد شد. وي از استمرار اين پويش‌ها براساس خواسته‌ها و مطالبات اصلي مردم خبر داد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون