• ۱۴۰۳ جمعه ۲۹ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5515 -
  • ۱۴۰۲ شنبه ۳ تير

پيام‌هاي معنادار بيرانوند

حساب بي‌حساب؟

به گزارش «اعتماد»، يكي از مهم‌ترين اركان موفقيت پرسپوليس در فصل گذشته بدون ترديد عليرضا بيرانوند بود. دروازه‌بان لرستاني قرمزها توانست با ثبت بيشترين كلين شيت ضمن كمك به تيمش براي كسب دبل قهرماني، بازهم پيراهن شماره يك تيم ‌ملي را بر تن ‌كند. هدف مشتركي كه راه اين دروازه‌بان و پرافتخارترين باشگاه ليگ برتر را يكي كرد! 
مي‌پرسيد چطور؟ براي رسيدن به جواب لازم نيست زياد به ذهن خود فشار بياوريد! دو فصل پيش پرسپوليس در خط دروازه آسيب‌پذير بود و عليرضا بيرانوند در آستانه بازي‌هاي ‌جام جهاني جايي در تركيب اصلي باشگاه خارجي خودش نداشت و براي همين هم با بازگشت به پرسپوليس و درخشش در اين تيم دو هدف را محقق كرد. او مي‌خواست دوباره به پيراهن شماره يك تيم ملي برسد و در سوي مقابل يحيي هم با آگاهي از مشكلات قفس توري تيمش و شناختي‌كه از توانايي‌هايي بيرانوند داشت از حضور اين دروازه‌بان استقبال كرد. يك بازي دو سر برد براي هر دو طرف؛ چون هم بيرانوند دوباره دروازه‌بان اول تيم ‌ملي شد و هم پرسپوليسي‌ها با ايمن‌ نگه داشتن قفل دروازه‌شان باز هم قهرمان شدند.
اما شرايط در پايان فصل تغيير كرد! حالا بيرانوند خواهان زيادي دارد و خيالش از دروازه‌بان شماره يك بودن در تيم‌ ملي هم تا حدود زيادي راحت است و براي همين برخلاف فصل پيش از نظر مالي پول بيشتري مي‌خواهد. ارسال دو نوتيس براي دريافت مطالباتش به باشگاه اين ‌شايعه را بر سر زبان‌ها انداخته كه او مي‌خواهد با فسخ قراردادش يك قرارداد جديد با باشگاه پرسپوليس امضا كند! شايعه‌اي كه اگر صحت داشته باشد بايد ديد واكنش مديران پرسپوليس به آن چيست. 
البته افزايش دستمزد بيرانوند با توجه به عملكردش غيرمنصافانه نيست اما فسخ قرارداد و امضاي قرارداد دوباره به هيچ ‌عنوان حرفه‌اي به نظر نمي‌رسد و ممكن است‌ پاي نهادهاي ديگر را به اين ماجرا باز كند، چراكه طبق قوانين عجيب امسال براي باشگاه‌ها سقف بودجه در نظر گرفته شده و اگر همه ستاره‌هاي پرسپوليس خواهان افزايش دستمزد باشند اوضاع تيم حسابي به هم خواهد ريخت. 
بايد صبر كرد و ديد آيا هدف از ارسال نوتيس‌هاي پشت سرهم همين است يا بيرانوند خيال ديگري در سرش دارد و مي‌خواهد ادامه فوتبالش را در قاره سبز يا كشورهاي حاشيه خليج‌فارس سپري كند. هرچه باشد او حالا با پرسپوليس بي‌حساب شده است چون پرسپوليس به او دوباره شماره يك تيم ملي را داد و اين دروازه‌بان هم‌ به يك قهرماني ديگر اين تيم كمك كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون