• ۱۴۰۳ جمعه ۶ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5516 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۴ تير

ويژه

حضور همراه اول در نمايشگاه الكامپ 2023  با شعار تجربه جهان ديجيتال

گروه همراه اول با شعار تجربه جهان ديجيتال، در الكامپ 2023 به ارايه آخرين دستاوردهاي فني و سرويس‌هاي ديجيتال خود مي‌پردازد و رونمايي‌هاي ويژه‌اي را براي بازديدكنندگان در نظر گرفته است.
 به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللي الكامپ (2023   Elecomp) از 4 تا 7 تير 1402 در محل دايمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران با حضور فعالان عرصه فناوري برگزار مي‌شود كه «همراه اول» به عنوان طلايه‌دار هوشمندسازي كسب‌وكارها و پيشران تحول ديجيتال كشور نيز در آن حضور دارد. 
نخستين و بزرگ‌ترين اپراتور تلفن همراه كشور به شكلي متمركز در سالن 35 به همراه اعضاي گروه خود و در فضايي نزديك به 1200 مترمربع حضور دارد كه به ارايه آخرين دستاوردهاي ديجيتال و فناوري‌هاي نسل نو در قالب محصولات و سرويس‌هاي تجاري، يوزكيس و دموهاي كاربردي مي‌پردازد.  همراه اول با در اختيار داشتن بيشترين سهم بازار مشتركان تلفن همراه كشور، در قالب 3 زون اصلي «شبكه و زيرساخت»، «راه‌حل‌هاي كسب و كاري» و «زندگي ديجيتال» در اين رويداد حاضر مي‌شود و به ارايه جامعي از خدمات و سرويس‌هاي مربوط به اين زون‌ها مي‌پردازد.  محوريت حضور سگمنت شبكه و زيرساخت بر «تكنولوژي و اتصال» است كه ضمن برقراري پوشش 5G در سطح نمايشگاه، مقدمه‌اي از فناوري‌هاي نسل جديد ارايه مي‌دهد و همچنين پلتفرم ويژه اينترنت اشيا را به نمايش مي‌گذارد.  سگمنت راه‌حل‌هاي كسب‌وكاري نيز با شاخه‌هاي محصولات و خدمات سازماني، لجستيك و حمل‌و‌نقل، ابزارهاي هوشمند، آينده تحرك‌پذيري، فينتك، خدمات ابري و مركز داده، سلامت الكترونيكي، خدمات مبتني بر هوش مصنوعي و استارت‌آپ‌هاي موجود در سبد سرمايه‌گذاري همراه اول در اين رويداد حاضر مي‌شود.  در نهايت هم زون زندگي ديجيتال با ساختار توريسم، فينتك (فناوري مالي)، بازي و سرگرمي، كودك و نوجوان، محصولات و خدمات مخابراتي، حمايت از مشتريان، آموزش الكترونيكي، خدمات و سلامت هوشمند به ميزباني از بازديدكنندگان الكامپ 2023 مي‌پردازد.  همراه اول به منظور تفكيك خدمات ديجيتال و ارايه سرويس‌هاي نمايشگاهي، در غرفه‌هاي محيطي خود كه در محوطه نمايشگاه تدارك ديده است، ضمن پاسخگويي به تمامي درخواست‌ها، به فروش انواع سيمكارت، مودم، موبايل و مودم قسطي و همچنين رونمايي از مودم G5 مي‌پردازد. 

تحول اساسي  در تامين برق پايدار شهرك‌هاي صنعتي فارس

با برگزاري جلسه با وزير نيرو مسائل و مشكلات برق شهرك‌هاي صنعتي استان فارس بررسي و تصميماتي براي رفع مشكلات اتخاذ شد. در اين جلسه كه با حضور استاندار فارس، معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران، نماينده مردم جهرم و خفر در مجلس شوراي اسلامي و رييس كمیسيون عمران مجلس، نماينده مردم شهرستان‌هاي خرامه، كوار و سروستان در مجلس شوراي اسلامي و عضو كمیسيون انرژي مجلس، مديرعامل توانير، معاون عمراني استاندار و مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي فارس برگزار شد، وزير نيرو دستوراتي به منظور رفع مشكل برق شهرك‌هاي صنعتي استان صادر كرد. مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي فارس گفت: با اجرايي شدن دستورات وزير نيرو، شاهد تحولي بزرگ در تامين برق پايدار شهرك‌ها و نواحي صنعتي صنعتي استان خواهيم بود. سيد مصطفي هاشمي با بيان اينكه در اين جلسه گزارش جامعي از وضعيت موجود برق شهرك‌ها و نواحي صنعتي و كمبودهاي موجود توسط استاندار فارس، معاون وزير صمت و مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران و نيز نمايندگان فارس در مجلس ارايه شد، افزود: مهندس محرابيان وزير نيرو در اين جلسه بر اهتمام وزارت نيرو براي رفع مشكلات و جبران كمبودهاي برق شهرك‌هاي صنعتي استان تاكيد و دستوراتي به منظور اجراي پروژه‌هاي تامين برق پايدار شهرك‌هاي صنعتي در راستاي تحقق رشد توليد صادر كرد. 

برگزاري نخستين رويداد ملي دانش‌آموزي كي‌برد  با محوريت بازي‌سازي

همراه اول در راستاي استعداديابي دانش‌آموزان اول و دوم متوسطه در حوزه بازي‌سازي، رويداد ملي دانش‌آموزي كي‌بُرد را برگزار مي‌كند. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، رويداد كي‌برد از مجموعه رويدادهاي استعداديابي همراه اول در حوزه فناوري‌هاي ديجيتال است كه در اين دوره با محوريت بازي‌سازي برگزار مي‌شود. اين رويداد، فرصتي براي دانش‌آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم (پايه‌هاي هفتم تا دوازدهم) است كه به حوزه‌هاي برنامه‌نويسي، طراحي هنري و طراحي بازي علاقه‌مند هستند. برگزاري بيش از ۴۰ كلاس آموزشي مجازي، ارايه پشتيباني و برگزاري بوت كمپ 3 روزه حضوري، از جمله ويژگي‌هاي اين رويداد است. در پايان رويداد كي‌برد به برگزيدگان هداياي نقدي به ارزش 200 ميليون تومان اعطا خواهد شد. همچنين عضويت در باشگاه كي‌برد، حمايت از بازي‌هاي برتر و بورسيه تيم‌هاي منتخب از جمله ديگر حمايت‌هايي است كه از دانش‌آموزان به عمل مي‌آيد. متقاضيان براي كسب اطلاعات بيشتر و ثبت‌نام در اين دوره از رويداد كي‌برد مي‌توانند به لينك https: //kibordevents.ir مراجعه كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون