• ۱۴۰۳ جمعه ۱۵ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5546 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۱۰ مرداد

۹۹ درصد افراد پس از تذكر لساني حجاب را رعايت مي‌كنند

 ايسنا|سردار قاسم رضايي، جانشين فرمانده فراجا گفت كه ۹۹ درصد افراد پس از تذكر لساني ماموران و گشت‌هاي امنيت اخلاقي، هنجارهاي اجتماعي و حجاب را رعايت مي‌كنند.
جانشين فرمانده فراجا گفت كه ۹۹ درصد افراد پس از تذكر لساني ماموران و گشت‌هاي امنيت اخلاقي هنجارهاي اجتماعي و حجاب را رعايت مي‌كنند.
سردار قاسم رضايي در ديدار نماينده ولي فقيه در استان مازندران، با بيان اينكه استان مازندران يكي از استان‌هاي مكتبي با مردماني بصير و عالماني هدايتگر است، گفت: برخورد با هنجارشكني‌ها يكي از مطالبات مردم اين استان از پليس است.
وي گردشگر‌پذيري، سرقت، حضور اتباع بيگانه و سلاح‌هاي غيرمجاز را به عنوان مهم‌ترين دغدغه‌هاي مردم اين استان عنوان كرد و گفت: ‌اجراي ماموريت‌هاي پليسي در اين استان نيازمند كارهاي ويژه‌اي است و خوشبختانه هيچ‌گونه مشكل امنيتي را شاهد نيستيم.
جانشين فرمانده كل انتظامي كشور در ادامه اظهارات خود گفت: عدم تناسب مجازات‌ها با جرم ضمن بروز مشكلاتي براي دستگاه‌هاي قضايي و انتظامي باعث بروز نگراني‌ها در مردم و آسيب به حقوق شهروندي شده كه اين امر نيازمند ورود نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي به اين موضوع است. وي به موضوع پايين بودن هزينه‌هاي جرم و معضلات و مشكلات ناشي از آن در حاكميت و مديريت كشور پرداخت و گفت: مردم در تعارضات براي حفظ حقوق شهروندي خود به قانون و قوانيني كه توسط قوه مقننه مصوب مي‌شود، تكيه مي‌كنند كه اين قوانين بايد بازدارنده باشد. رضايي در ادامه با بيان اينكه پليس در هر جا بي‌قانوني و موضوعات خلاف قانون ببيند ورود خواهد كرد. 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون