• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۳ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5576 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۱۹ شهريور

مرتضي كرماني‌مقدم در گفت‌وگوي اختصاصي با «اعتماد»:

5 هزار نفر را به استاديوم راه مي‌دهند تا دهن مردم را ببندند

به تعويق افتادن دربي به سود پرسپوليس است

به گزارش «اعتماد»، دربي تهران كه قرار بود پس از بازي‌هاي دوستانه تيم ملي در هفته پنجم برگزار شود به تعويق افتاد. مرتضي كرماني‌مقدم بازيكن اسبق تيم ملي و پرسپوليس با اشاره به صحبت‌هاي مطرح‌شده درخصوص احتمال برگزاري دربي پايتخت در كشور قطر كه البته بعد تكذيب شد به خبرنگار اعتماد گفت: خوب است كه بدون تماشاگر برگزار مي‌شود و فاجعه‌اي رخ نمي‌دهد! البته اگر با تماشاگر هم برگزار شود مثلا ۵ هزار نفر را مي‌گويند بيايند تا مردم ساكت شوند! به هرحال الان فوتبال طوري شده كه هركي شب مي‌خوابد و صبح بيدار مي‌شود يك تصميم جديد مي‌گيرد. اگر مي‌شنويم دربي در قطر برگزار مي‌شود تعجب نمي‌كنيم يا بازي سپاهان و پرسپوليس را در امارات يا بحرين برگزار كنند! فرقي نمي‌كند به هرحال اينها همسايه هستند  ديگر! 
خبرنگار اعتماد از كرماني‌مقدم پرسيد، اين صحبت‌تان را به شوخي مطرح كرديد؟ جواب داد: به شوخي مي‌گويم چون مگر مي‌شود بازي دربي را در قطر برگزار كنند؟ به جاي اين همه خرج كردن‌ها استاديوم آزادي را درست كنند تا فردا مردم به آنجا نيايند و يك وقت بريزد و كشته بدهيم! نمي‌دانم چه كار انجام مي‌دهند اما هر خبري به ما مي‌رسد ديگر براي‌مان عادي شده و تعجب نمي‌كنيم! 
كرماني‌مقدم در خصوص اينكه تعويض دربي به نفع كدام تيم مي‌شود، گفت: دروازه بان پرسپوليس آسيب ديده ضمن اينكه اين تيم مهاجم هم ندارد و با به تعويض افتادن دربي هم مي‌توانند مهاجم جذب كنند و هم بيرانوند به بازي مي‌رسد و اين وقفه به نفع پرسپوليس است. اما از يك لحاظي هم به نفع هيچ‌كدام از تيم‌ها نيست چون تيم‌ها از شرايط بازي دور مي‌شوند. اما در فوتبال ما ديگر عادت كرديم به اين شرايط! 
مربي سپيدرود درباره بازي تداركاتي تيمش مقابل پرسپوليس افزود: ما در فصل بدنسازي هستيم و سپيدرود را حدود دو هفته است كه جمع كرديم. اين اولين بازي دوستانه ما بود و در فصل بدنسازي هستيم از طرفي پرسپوليس هميشه پرسپوليس است و خيلي از بچه‌هاي ما براي اولين‌بار بود كه بازيكنان پرسپوليس را از نزديك مي‌ديدند و ده دقيقه و يك ربع اول كمي استرس داشتند اما بعد از گل اول كه خورديم به خودمان آمديم و گل زديم. در كل پرسپوليس خيلي خوب بازي كرد چون ۶ سال است كه در كنار هم بازي مي‌كنند و هماهنگي خوبي دارند اما كمبود مهاجم در اين تيم اگر الان به چشم نيايد چند هفته ديگر در بازي‌هاي آسيايي به چشم مي‌آيد و حتما بايد مهاجم جذب كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون