• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۹ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5580 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۲۶ شهريور

اسناد مربوط به امام(ره) را بايكوت نكنيد

ولي بايد گفت، اين دوستان اشتباه مي‌كنند. دوستداران امام بايد هر چه از او هست را بر چشم بگذارند و به تعبير قرآن «نُومِنُ بِبعضٍ وكفُرُ بِبعضٍ» (1) نباشند و الّا متهم به التقاطي بودن مي‌شوند. با توجه به سوابق موجود در اين دوستان، گويا آنان براي دفاع از برخي روندها و سياست‌هاي فعلي، صرفا علاقه‌مند به بازنمايي «قاطعيت» امام در مواجهه با دشمنان انقلاب هستند. اين در حالي است كه گرچه صلابت امام مهم است و بر همگان واضح، اما تاريخ و نسل‌هاي امروز و فردا به آگاهي از ابعاد ديگر شخصيت امام نيز نيازمند هستند و حق دارند كه ساير جنبه‌هاي واقعيات دهه اول انقلاب را بدانند تا ذهن‌شان محصور در روايت‌هاي متصلب اين‌سو و آن‌سو باقي نماند.
1-إِنّ الّذين يكفُرون بِاللّهِ و رُسُلِهِ و يُريدون أن يُفرِّقوا بين‌الله و رُسُلِهِ و يقولون نُومِنُ بِبعضٍ و نكفُرُ بِبعضٍ و يُريدون أن يتّخِذوا بين ذلِك سبيلًا
كساني كه خدا و پيامبرانِ او را انكار مي‌كنند و مي‌خواهند ميان خدا و پيامبرانش تبعيض قائل شوند و مي‌گويند: «به بعضي ايمان مي‌آوريم و بعضي را انكار مي‌كنيم» و مي‌خواهند در ميان اين دو، راهي براي خود انتخاب كنند... (نساء/ 150)

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون