• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۱ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5602 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۲۳ مهر

اظهارات مهم وزير اطلاعات درباره توفان الاقصي

تسنيم| وزير اطلاعات عمليات توفان الاقصي را شكستي بزرگ، بي‌سابقه و ويرانگر براي راهبرد همه كساني دانست كه ظلم، استكبار، استعمارگري، نژادپرستي و اشغالگري را در دنيا دنبال مي‌كنند.
سيداسماعيل خطيب در جلسه شوراي تامين استان اردبيل، تصريح كرد: عمق اين پيروزي، حجم، دامنه و گستردگي و عظمت آن رعب و ترسي را در دل دشمنان آفريده و قدرت كوبنده‌اي را بروز داده كه سال‌ها آثارش باقي خواهد ماند. دشمن بداند كه آنچه را كه به نام قدرت، گنبد آهنين، ناتو و به نام اتحادهاي پوشالي به عنوان اقتدار و قدرت تعريف كرده است به لطف خداي تبارك و تعالي، ملت فلسطين بر آنها فائق خواهند آمد.
خطيب اين پيروزي را فتح‌الفتوح عنوان كرد و گفت: محاسبه‌هاي غلط همواره موجب شكست‌هاي بزرگ و تغيير قواعد بازي و تحول در راهبردها خواهد بود و اين عمليات يك طراحي هوشمندانه‌اي است كه موفقيت و توانمندي جوانان و انسان‌هاي با اراده را نشان داد. اين نفوذ در عمق رژيم مدعي كه خودش را در قياس با قدرت‌هاي منطقه‌اي نمي‌ديد بلكه در سطح جهاني تعريف مي‌كرد، شكستي اثرگذار، تاريخي و ماندگار است كه به اين زودي‌ها نخواهند توانست به تعبير رهبر عزيزمان آن را ترميم كنند. رژيم صهيونيستي كه خود را با طرح‌هايي مثل عادي‌سازي روابط با كشورها مشغول كرده بود و با افراط‌گري‌ها، مردم فلسطين و جوانان را به استيصال مي‌كشاند، امروز با واكنش موثر، عميق و راهبردي آنها شاهد فروريزي تمام ديوارهاي حائل، امنيتي، نظامي و اطلاعاتي و اقتصادي رژيمش است. 
خطيب با اشاره به تعبير سيدحسن نصرالله از رژيم صهيونيستي به عنوان خانه عنكبوت گفت: رژيمي كه تلاش كرد با زدن سوريه، با ترور در ايران و خرابكاري تهديدات را به خارج از مرزهاي خود هدايت كند، امروز شاهد فروريزي است.  وي افزود: دشمن بداند همچنان‌ كه رهبر فرزانه و حكيم‌مان فرمودند هر جنايتي كه اينها انجام بدهند، پاسخ، واكنش و سيلي محكم‌تري را از مردم فلسطين شاهد خواهند بود. وزير اطلاعات در ادامه با اشاره به اعلام نظرسنجي‌ها مبني بر اينكه افكار عمومي دنيا و امريكا مدافع فلسطيني‌ها است، گفت: افكار عمومي را مي‌توان فريب داد، اما نمي‌توان براي هميشه حق‌خواهي انسان‌ها را از بين برد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون