• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۳ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5607 -
  • ۱۴۰۲ شنبه ۲۹ مهر

دامادي كه مادرزنش را به قتل رساند

داماد عصباني كه به خاطر سوءظن به همسرش به خانه پدرزنش يورش برده و اعضاي خانواده را زخمي‌ كرده و مادرزنش را كشته است به قصاص محكوم شد.
متهم كه مردي جوان به نام آرش است پس از مشاجره با همسرش او را از خانه بيرون كرد و سپس به منزل پدرزنش يورش برد. او ابتدا پدرزنش را با چاقو زد و بعد هم با مادرزن، خواهرزن و باجناقش درگير شد و آنها را هم زخمي‌ كرد. مادرزن اين مرد دقايقي بعد از وارد شدن ضربه چاقو جان باخت.
شكايت از آرش را همسرش به ماموران پليس اعلام كرد. او گفت: شوهرم اعضاي خانواده من را با چاقو زد و مادرم را كشت من درخواست بازداشت او را دارم.
آرش بعد از بازداشت به قتل اعتراف كرد و گفت: از كارم پشيمان هستم. اگر مادرزنم فحش نمي‌داد چنين اتفاقي نمي‌افتاد.
به اين ترتيب كيفرخواست عليه آرش صادر شد و پرونده به اتهام يك فقره قتل و ضرب و جرح 3 نفر ديگر به دادگاه كيفري استان تهران رفت.
در جلسه رسيدگي به اين پرونده ابتدا نماينده دادستان در جايگاه حاضر شد و كيفرخواست را خواند. در ادامه اولياي دم در جايگاه قرار گرفتند و خواستار مجازات متهم شدند.
همسر آرش گفت: من و آرش تازه با هم زندگي‌مان را شروع كرده بوديم. او شكاك بود و خيلي من را سين جيم مي‌كرد. يك‌بار عصباني شدم و با هم مشاجره كرديم او تلفن من را گرفت و گفت بايد آن را كنترل كند بعد هم مرا از خانه بيرون كرد. من هم به خانه پدر و مادرم رفتم. چند ساعت بعد او با حالت عصباني به خانه ما آمد و فحاشي كرد. مادرم هم به او فحش داد. آرش با چاقو به پدرم و بعد به مادرم حمله كرد و آنها را زد. من و خواهرم مي‌خواستيم جلوي او را بگيريم كه با عصبانيت ما را هم زد. من به هيچ‌وجهي از آرش نمي‌گذرم او بايد قصاص شود.
بعد از گفته‌هاي شاكي، آرش در جايگاه قرار گرفت. او گفت: من قصد كشتن نداشتم و اصلا نمي‌خواستم اين كار را بكنم. من فقط عصباني بودم. وقتي تلفن همراه همسرم را چك كردم به او مظنون شدم و فكر كردم با كسي رابطه دارد به همين خاطر هم به خانه پدرش رفتم. درحالي كه به ‌شدت عصباني بودم مادرزنم به من توهين كرد و من هم از شدت عصبانيت با چاقو حمله كردم. اشتباه كردم و از اولياي دم عذرخواهي مي‌كنم.
با پايان جلسه دادگاه هيات قضات وارد شور شدند و متهم را به قصاص، پرداخت ديه و زندان محكوم كردند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون