• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۳ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5607 -
  • ۱۴۰۲ شنبه ۲۹ مهر

دست‌هاي زخمي راز 3 جنايت داماد طماع را فاش كرد

مردي كه طي هفت سال سه نفر از اعضاي خانواده همسرش را براي به دست آوردن اموال‌شان به قتل رسانده بود، سرانجام راز همه جنايت‌هاي خود را برملا كرد.
اين مرد زماني دستگير شد كه ۲۶ شهريور ماه امسال دو جنايت خونين در يك ويلا در طالقان به پليس گزارش و مشخص شد زن و شوهري مسن كشته شده‌اند. پس از تحقيقات مقدماتي كه كارآگاهان انجام دادند، به داماد خانواده كه دستش زخمي بود، مظنون شدند و به اين ترتيب مرد جنايتكار كه با طمع تصاحب اموال پدر زن و مادر زنش، آنها را با چاقو به قتل رسانده بود، دستگير شد.
در جريان تحقيقات مشخص شد پسر اين زوج نيز 7 سال قبل در تهران كشته شده و مردي به اتهام قتل او در زندان به سر مي‌برد.
داماد جنايتكار درباره انگيزه‌‌اش از قتل مادر زن و پدر زن خود گفت: همسرم تنها وارث آنها بود، تصميم گرفتم با اين قتل‌ها تمام اموال زودتر نصيب خانواده‌ام شود. براي همين در آخر روزهاي تابستان سراغ پدر و مادر همسرم رفتم. آنها ساكن تهران بودند؛ اما به خانه ويلايي خود در طالقان رفته بودند. ابتدا در حياط ويلا پدر زنم را چاقو زدم و بعد سراغ مادر زنم رفتم. او را هم در اتاق خواب كشتم، وقتي بالاي سر مادر زنم كه خواب بود رفتم، او بيدار شد و يك سيلي به صورتم زد و بعد هم با من درگير شد كه باعث زخمي شدن دست‌هايم شد، اما من او را هم با ضربات چاقو به قتل رساندم.
در پي اعتراف داماد خانواده به قتل والدين همسرش اين احتمال مطرح شد كه پسر آنها نيز به دست همين مرد كشته شده باشد. 7 سال قبل در پي قتل پسر جوان اين خانواده مردي كه گوشي مقتول را پيدا كرده و به همسرش هديه داده بود به عنوان مظنون دستگير و به قصاص محكوم شد، اما ديوان عالي كشور اين حكم را نقض كرد و خواستار برگزاري مراسم قسامه شد. بعد از آن والدين مقتول 50 نفر را براي قسم خوردن درباره گناهكار بودن متهم به دادگاه معرفي كردند، اما خودشان پيش از برگزاري جلسه قسامه كشته شدند.
درنهايت داماد طماع كه ابتدا به قتل والدين همسرش اقرار كرده بود، به قتل برادر زن خود نيز اعتراف كرد و گفت: برادرزنم مانع رسيدن من به همه اموال پدر و مادر همسرم بود. تصور مي‌كردم با قتل او مي‌توانم پدر و مادر همسرم را راضي كنم اموال‌شان را به نام همسرم كنند، بعد از قتل برادر زنم گوشي موبايل او را دزديدم و در يك ماشين مسافركش انداختم كه درنهايت آن فرد دستگير و يك‌بار حكم قصاص هم برايش صادر شد. از طرفي در راضي كردن مادر و پدر همسرم براي اينكه اموال‌شان به نام همسرم كنند موفق نبودم براي همين نقشه قتل آنها را هم كشيدم.
بنا به اين گزارش متهمي كه از 7 سال قبل به اتهام قتل در زندان است در اين مدت اتهام آدمكشي را رد مي‌كرد و بارها توضيح داده بود مسافركش است و موبايل را در خودروش پيدا كرد و چون صاحب آن را نيافت موبايل را به زنش هديه داد.
بنا به اين گزارش رسيدگي به پرونده داماد جنايتكار همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون