• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۱ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5618 -
  • ۱۴۰۲ پنج شنبه ۱۱ آبان

پاسخ مدير ارشاد نيكشهر به شايعات مجازي درباره عدم حمايت از دهل‌نواز بلوچ

 رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيكشهر با تاكيد بر اينكه شهروندان به شايعات فضاي مجازي توجه نكنند، گفت: «دل‌مراد شكل‌زهي» از دهل‌نواز بلوچ تحت حمايت ارشاد و عضو صندوق اعتباري هنرمندان بوده است.
پرويز اميري روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ايرنا با اشاره به فوت «دل‌مراد شكل‌زهي» يكي از دهل‌نوازان بلوچ بيان كرد: اينكه در برخي گروه‌ها و شبكه‌هاي فضاي مجازي عنوان شده اين دهل‌نواز در بي‌توجهي و تنگدستي به خاطر ناتواني از دنيا رفته، صحت ندارد و كذب است.
وي از شهروندان خواست تا شايعات فضاي مجازي را باور نكنند، چراكه اين دهل‌نواز بلوچ علاوه بر اينكه از حمايت‌هاي ارشاد برخوردار بوده عضو صندوق اعتباري هنرمندان هم بوده و علاوه بر اينها با اجراي موسيقي در محافل خصوصي و مناسبت‌هاي مختلف درآمد قابل توجهي داشته است.
رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيكشهر ادامه داد: «دل‌مراد شكل‌زهي» با نام مستعار «وش دل مرادزهي» در يكي از محلات نيكشهر به نام سوچنكان زندگي مي‌كرد و داراي ۲ همسر بود كه يكي از آنها مدت‌ها قبل فوت كرده است.
وي تاكيد كرد: در ايامي كه كسب‌وكارها به علت شيوع ويروس منحوس كرونا تحت تاثير قرار گرفت نيز هنرمندان از حمايت‌هاي ارشاد اسلامي بهره‌مند شدند كه «دل‌مراد شكل‌زهي» نيز يكي از اين افراد بود.
به گزارش ايرنا در روزهاي اخير و پس از فوت «دل‌مراد شكل‌زهي»، هنرمند دهل‌نواز ساكن در منطقه بلوچستان، گروهك‌هاي معاند و افراد سودجو در راستاي تشويش اذهان عمومي اقدام به پخش شايعاتي در خصوص زندگي اين هنرمند در فضاي مجازي كرده‌اند كه باعث دل‌نگراني و ناراحتي مردم به ويژه قشر هنرمند شده است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها