• ۱۴۰۳ جمعه ۱۵ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5624 -
  • ۱۴۰۲ پنج شنبه ۱۸ آبان

«اعتمادآنلاين» گزارش مي‌دهد

هدف هواداران دورتموند از پرتاب شمش طلاي تقلبي چه بود؟

چرا هواداران بورسيا دورتموند با پرتاب شمش‌هاي طلا و كيسه‌هاي پول تقلبي به داخل زمين، مسابقه ليگ قهرمانان اروپا مقابل نيوكاسل را قطع كردند؟
رويارويي روز سه‌شنبه بورسيا دورتموند و نيوكاسل پس از پرتاب شمش‌هاي طلا و كيسه‌هاي پول تقلبي توسط هواداران به داخل زمين براي لحظاتي متوقف شد.
به گزارش اعتمادآنلاين، گل نيكلاس فولكروگ در اواسط نيمه اول براي برتري تيم ميزبان در همان نيمه كافي بود، اما در حالي كه شرايط سيگنال ايدونا پارك قبل از رفتن به ۴۵ دقيقه دوم خوب بود، بخش بزرگي از هواداران دورتموند با اعتراضي منحصربه‌فرد روند كار را قطع كردند. زمين با شمش‌هاي طلاي تقلبي و كيسه‌هاي پول همراه با بنري كه روي آن نوشته شده بود: «تو به ورزش اهميت نمي‌دهي- تنها چيزي كه به آن اهميت مي‌دهي پول است» پر شد. در حالي كه برخي كارشناسان به اشتباه استنباط كردند اين اعتراضات مربوط به مالكيت نيوكاسل ازسوي عربستان سعودي است، اما طرفداران در واقع بدنه حاكمه فوتبال اروپا را هدف قرار دادند. در برنامه‌هاي يوفا براي اصلاح ليگ قهرمانان از فصل 25-2024، شاهد يك مرحله گروهي بي‌سابقه
 ۳۶ تيمي در قالب يك جدول ليگ بزرگ خواهيم بود و تيم‌ها مجبور خواهند شد هشت بازي را بين يك برنامه فوتبالي فشرده انجام دهند كه دورتموند يكي از منتقدان پر سر و صداي اين برنامه است. بنر بيانيه و ماموريت هواداران دورتموند را كه ماه گذشته آپلود شد، منعكس مي‌كند و از يوفا براي اولويت دادن به منافع مالي بر امنيت بازيكنان، رضايت هواداران و كيفيت ليگ‌هاي داخلي انتقاد مي‌كند. در ميان انبوهي از اعتراضات هواداران، تيم ادين ترزيچ قبل از سفر به اشتوتگارت در ليگ برتر در روز شنبه، بازي حساس اروپايي خود را روز سه‌شنبه برگزار خواهد كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون