• ۱۴۰۳ جمعه ۱۵ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5624 -
  • ۱۴۰۲ پنج شنبه ۱۸ آبان

در آستانه ديدار حساس با بهترين تيم كره‌جنوبي

هجوم ويروس سرماخوردگي به اردوي قهرمان زنان ايران

اردوي خاتون در تاشكند با چالش مبتلا شدن بازيكنان اين تيم به ويروس سرماخوردگي مواجه شده است.
به گزارش ورزش سه، خاتون بم، قهرمان فصل گذشته ليگ برتر فوتبال زنان كه اين روزها به عنوان نماينده ايران در مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا حضور دارد، فردا ظهر درحالي به مصاف قهرمان كره‌جنوبي خواهد رفت كه ويروس سرماخوردگي اردوي اين تيم را فرا گرفته است.
شاگردان مرضيه جعفري كه در مرحله گروهي اين مسابقات با سيدني استراليا، هيونداي استيل‌رد كره‌جنوبي و نسف قارشي ازبكستان هم‌گروه هستند، در ديدار نخست خود روز يكشنبه، مصاف با قهرمان استراليا را به اين تيم واگذار كردند و حالا در دومين مسابقه بايد به نبرد با قهرمان كره‌جنوبي بروند. اين بازي كه امروز از ساعت ۱۵ به وقت محلي تاشكند (ميزبان رقابت‌هاي اين گروه) و 13:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد، شايد سخت‌ترين نبرد شاگردان جعفري در اين تورنمنت باشد و حالا اين تيم با چالش ويروس سرماخوردگي نيز مواجه شده است.
تاكنون دو بازيكن اين تيم، مونا حمودي و زهرا سربالي با مبتلا شدن به اين ويروس به احتمال بسيار زياد ديدار با هيونداي استيل‌رد كره‌جنوبي را از دست خواهند داد. بدين‌ترتيب مرضيه جعفري بايد به دنبال پيدا كردن جايگزين مناسب براي دو بازيكن ملي‌پوش خود در تركيب خاتون باشد. اگرچه حتي ممكن است تا ظهر فردا كه اين مسابقه آغاز خواهد شد، بازيكنان ديگر هم مبتلا به اين ويروس شوند. گفتني است كه اين ديدار از ساعت 13:30 در ورزشگاه جار شهر تاشكند برگزار خواهد شد.
خاتون بم نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسياي زنان در بازي نخست خود با نتيجه سه بر صفر مغلوب سيدني استراليا شد و براي صعود نياز مبرم به نتيجه‌گيري در اين بازي حساس دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون