متروي نمايشگاه بينالمللي تهران
بالاخره تا نمايشگاه با ايستگاه نمايشگاه بينالمللي و در انتها با عبور از چمران و خدمترساني به ولنجك و دانشگاه شهيد بهشتي را توصيه ميكنم. شايان ذكر كه حتي مسير اوليه آن براي تفاهمنامه با شهرداري با نمايشگاه ترسيم شده بود، ولي متاسفانه هم نمايشگاهيان و هم شهرداريان 15 سال است اين مهم را دنبال نميكنند و مديران دو طرف علاقهاي به آن نشان نميدهند. حال كه صحبت از تكميل شبكه متروي تهران تا سال 1410 شده و اختلاف نمايشگاه و شهرداري و شوراي شهر به دليل ترافيك ناشي از نمايشگاه بالا گرفته است، بايد مسوولان مربوطه بدانند كه انشعابها و توسعههاي ساخته نشده خطوط از جمله انشعاب شمال غربي خط يك و شمال غربي خط 3 و شمال غربي خط 4 از اهميت بيشتري نسبت به ايجاد خطوط 8 و 9 و 10 و 11 قرار دارند و بايد هر چه سريعتر تكميل شوند تا هم بخشهاي مهمي از تهران در كوتاهمدت داراي ايستگاه مترو شده و هم باعث مسافرخيزتر شدن خطوط فعلي مترو شود. انشاءالله خط 10 مترو هم از اين محل عبور كرده و ايستگاه تقاطعي آن در نمايشگاه نيز بايد از هماكنون در طرح ديده شود البته بهرغم اين سهم بايد در نظر داشت كه هميشه نمايشگاههاي پرمخاطب بايد در نمايشگاه شهر آفتاب برگزار شود.