• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۳ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5636 -
  • ۱۴۰۲ پنج شنبه ۲ آذر

واكنش نيمار به شكست برزيل در سوپركلاسيكو

واي اگر در اين جهنم بودم!

فوق ستاره مصدوم الهلال به جو «داغ» ماراكانا واكنش نشان مي‌دهد. نيمار مدعي است كه اگر در بازي پرحاشيه برزيل و آرژانتين حضور مي‌داشت صدمات زيادي مي‌خورد، اما از آن طرف مي‌توانست كارهاي بزرگي هم بكند. 
برزيل در مرحله مقدماتي جام جهاني 2026 در ماراكانا با نتيجه يك-صفر مقابل آرژانتين شكست خورد. نيكلاس اوتامندي گل پيروزي را به ثمر رساند. ديدارهاي بين رقباي قديمي هميشه آتشين است، اما خشونت قبل از بازي در داخل استاديوم با حضور هواداران و پليس برزيل به شكل ديوانه‌واري پيش رفت. نيمار به دليل مصدوميت رباط صليبي بازي را از دست داد، اما ادعا كرد كه اگر بازي مي‌كرد هدف قرار مي‌گرفت. نيمار در استوري اينستاگرام خود گفت: «بازي خوب بود. يك سوپركلاسيكوي داغ! قرار بود در آن بازي ضربه‌هاي زيادي بخورم، اما در عين حال قرار بود جهنمي را به‌هم بزنم.» نيمار در ماه اكتبر در حالي كه براي برزيل بازي مي‌كرد، تنها چند ماه پس از ترك پاري‌سن‌ژرمن براي پيوستن به تيم الهلال در ليگ برتر عربستان، دچار مصدوميت ACL شد.
هرج و مرج هنگام خواندن سرودهاي ملي  به وجود آمد، زيرا طرفداران برزيل و آرژانتين كه به شكل منطقي از هم جدا نشده بودند، شروع به درگيري كردند. پليس برزيل چندين هوادار آرژانتيني را هنگام تلاش براي تحت فشار قرار دادن هواداران مجروح كرد، به همين دليل ليونل مسي و هم‌تيمي‌هايش به سمت جايگاه رفتند تا امنيت هموطنان خودشان را بررسي كنند. آرژانتين درنهايت اولين برد خارج از خانه خود را در مقابل برزيل در مقدماتي جام جهاني به دست آورد و سومين شكست متوالي را به رقيب سرسخت خود تحميل كرد. نيمار هنوز راه درازي براي بازگشت به ميادين 
در پيش دارد، هرچند كه بايد قبل از بازي بعدي برزيل در مرحله مقدماتي جام جهاني در سپتامبر سال آينده بازگردد. برزيل تاكنون فقط دو بازي از شش بازي مقدماتي خود را برده است، اما توجه خود را به بازي دوستانه مقابل انگليس در ومبلي در ماه مارس معطوف خواهد كرد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون