• ۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5637 -
  • ۱۴۰۲ شنبه ۴ آذر

برگزاری همایش گرامیداشت صنایع کوچک استان فارس

 در همایشی که با حضور مسوولان کشوری و استانی و جمعی از فعالان صنعتی برگزار شد، ضمن تجلیل از خانواده معظم شهید رستمی، شهید شاخص سال ۱۴۰۲سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان، از ۳۵ واحد برگزیده صنایع کوچک استان تجلیل شد. استاندار فارس در این همایش با اشاره به مساله کمبود برق شهرک‌های صنعتی، اظهار کرد: یکی از مصوبات هیات دولت، احداث سه شهرک صنعتی انرژی خورشیدی در شهرستان‌های ایزدخواست، سورمق و بوانات است که هر کدام با ظرفیت ۵٠٠ مگاوات، فعالیت خواهند کرد. 
محمدهادی ایمانیه با بیان اینکه راه‌های تامین منابع مالی نباید فقط به بانک‌ها محدود شود، گفت: تعداد موسساتی که تامین منابع مالی را به عهده می‌گیرند، خوشبختانه افزایش چشمگیری داشته است و ما باید از این موسسات کمک بگیریم. وی در ادامه به بحث مولدسازی اشاره کرد و گفت: بحث مولدسازی قرار نیست فقط توسط سازمان‌های دولتی صورت گیرد. 
اگر بانک‌ها بعضی شعبه‌های‌شان را که در مناطق گران‌قیمت قرار دارند، بفروشند و آنها را در مناطق ارزان‌تر ایجاد کنند، می‌توانند این مابه‌التفاوت را به عرصه تولید آورده و از آن استفاده کنند که این امر می‌تواند خیلی کارآمد و موثر باشد.  استاندار فارس درخصوص استفاده از پساب در شهرک‌های صنعتی گفت: خوشبختانه پساب موردنیاز برای استفاده از شهرک‌های صنعتی شیراز خریداری شده و وارد این شهرک‌ها شده و قابلیت استفاده دارد. این چیزی است که در کشورهای بزرگ و پیشرفته دنیا هم مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاملا علمی و کاربردی است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون