• ۱۴۰۳ جمعه ۶ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5639 -
  • ۱۴۰۲ دوشنبه ۶ آذر

كتاب و رسانه

دبيرخانه بيست‌ويكمين دوره جشنواره كتاب و رسانه اعلام كرد «به‌دليل استقبال اهالي كتاب و رسانه، مهلت ارسال اثر به اين جشنواره را تا دوازدهم آذرماه ۱۴۰۲ تمديد مي‌كند». به گزارش روابط عمومي خانه كتاب و ادبيات ايران، علاقه‌مندان به شركت در بيست‌ويكمين دوره جشنواره كتاب و رسانه مي‌توانند آثار رسانه‌اي خود با موضوع كتاب و كتاب‌خواني در تمامي قالب‌هاي توليد محتوا را در سه حوزه «مطبوعات و خبرگزاري‌ها»، «پخش راديويي و تلويزيوني» و «رسانه‌هاي اجتماعي» تا دوازدهم آذرماه ۱۴۰۲ به اين جشنواره ارسال كنند. در اين دوره از جشنواره «كتاب و رسانه» از «بهترين ويترين كتابفروشي‌ها»، «شخصيت فعال رسانه‌اي كتاب» و «ناشر فعال در استفاده از بسترهاي رسانه‌اي» در بخش جايزه ويژه تقدير خواهد شد و به برگزيدگان در محورهاي ۱۹گانه، تنديس، لوح تقدير و جايزه نقدي اهدا مي‌شود.
آثاري كه از اول مهرماه ۱۴۰۱ تا سي‌ويكم شهريورماه ۱۴۰۲ منتشر شده باشند، در بيست‌ويكمين دوره جشنواره «كتاب و رسانه» قابل پذيرش خواهند بود و اهالي رسانه مي‌توانند در هر محور سه اثر ارسال كنند.
علاقه‌مندان براي شركت در بيست‌ويكمين دوره جشنواره «كتاب و رسانه» با مراجعه به پايگاه اينترنتي جشنواره به نشاني resane.ketab.ir نسبت به مطالعه آيين‌نامه و ارسال آثار خود اقدام كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون