• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۷ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5640 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۷ آذر

افتتاح رويداد فناوري آينده عمان با حضور همراه اول

سومين رويداد نمايشگاهي «فناوري آينده» عمان، صبح ديروز با حضور همراه اول افتتاح شد. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت سيار ايران، رويداد «فناوري آينده» با عنوان تجاري The Future Tech كه يكي از مهم‌ترين رويدادهاي فناوري حوزه B2B و B2G است، صبح ديروز دوشنبه 6 آذر 1402 با حضور همراه اول در مركز همايش‌ها و نمايشگاه‌هاي پايتخت عمان آغاز به كار كرد. اين نمايشگاه كه با پشتيباني بانك مركزي عمان و همت وزارت حمل‌ونقل، ارتباطات و فناوري اطلاعات اين كشور تا 7 آذر داير است، توسط علي الشيداني، معاون ارتباطات و فناوري اطلاعات اين وزارتخانه افتتاح شد كه در ادامه بازديدي از غرفه شركت ارتباطات سيار ايران داشت. همراه اول به عنوان بزرگ‌ترين اپراتور تلفن همراه خاورميانه با شعار هدف‌گذاري بي‌نهايت (Aiming Infinity) و در قالب شش بخش تخصصي در سالن اصلي اين نمايشگاه تخصصي حضور يافته و به ارايه و معرفي سرويس‌هاي فناورانه، ديجيتال و سازماني خود مي‌پردازد.
نخستين و بزرگ‌ترين اپراتور تلفن همراه كشور با نگاه به فرصت‌هاي موجود در بازارهاي منطقه و صادرات تكنولوژي، ارايه سرويس‌هاي خود را در قالب بخش‌هاي «پلتفرم‌هاي ديجيتال»، «توريسم»، «سرمايه‌گذاري خطرپذير و استارت‌آپ‌ها»، «اينترنت اشيا»، «پروژه‌هاي B2G» و «راه‌حل‌هاي تجاري و زيرساخت» براي مخاطبان تخصصي اين رويداد دارد. گفتني است اين رويداد نمايشگاهي كه ميزبان بيش از 11 كشور است، فرصتي براي گفت‌وگوهاي چندجانبه كشورها با حضور شبكه‌اي از مديران ارشد، تصميم‌گيران، سياست‌گذاران، مقامات دولتي و كارشناسان حوزه فناوري‌هاي ارتباطي را فراهم آورده است تا ضمن بحث درباره چالش‌هاي فعلي، به دنبال راهكارهايي براي تقويت فرصت‌هاي تجاري، توسعه استراتژي‌هاي بازار، اشتراك‌گذاري دانش و شناسايي راه‌حل‌هايي كه آينده فناوري را شكل مي‌دهند، باشند.
همچنين براي اين رويداد كه طي اين دو روز از ساعت 9 تا 17 برقرار است، مجموعه‌اي از سخنراني‌هاي كليدي مبتني بر مطالعات موردي و ميزگرد در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون