• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۷ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5640 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۷ آذر

قتل مرموز زني روي تختخواب خانه

زني ۴۰ ساله كه به تازگي از همسرش جدا شده بود، به طرز اسرارآميزي روي تختخوابش به قتل رسيد.
ساعت ۱۳ روز شنبه به قاضي موسي رضازاده، بازپرس جنايي خبر رسيد كه زني جوان به قتل رسيده است. دقايقي از اعلام اين گزارش گذشته بود كه تيم جنايي در محل حادثه كه آپارتماني در طبقه اول ساختماني بود، حضور يافت. جسد روي تختخواب در اتاق خواب افتاده بود. آثار كبودي و ضرب و جرح شديد روي صورت و بدن زن جوان ديده مي‌شد و به گفته پزشكي قانوني، حدود ۱۵ ساعت از مرگ او مي‌گذشت.
بررسي‌هاي اوليه حكايت از اين داشت كه اين زن مدتي قبل از همسرش جدا شده و با اجاره كردن آپارتمان طبقه اول در يكي از محله‌هاي پايتخت به تنهايي زندگي مي‌كرد. آن‌طور كه تحقيقات نشان مي‌داد اين زن فرزندي دارد كه بر سر حضانت او با همسرش دچار اختلافات شديدي شده بودند. ظاهرا فرزند اين زن نزد پدرش زندگي مي‌كرد، اما نخستين كسي كه با جسد مواجه شده بود، پسري جوان بود كه براي رفتن به خانه دوستش قدم در ساختمان گذاشته بود. او مهمان يكي از ساكنان ساختمان بود كه هنگام عبور از راهروي طبقه اول چشمش به در نيمه باز واحد يك افتاده و از سر كنجكاوي قدم در آپارتمان گذاشته بود. او به محض اينكه چشمش به جسد افتاده بود وحشت‌زده همسايه‌ها و پليس را خبر كرده بود.
تيم جنايي در ادامه تحقيقات ميداني خود دريافت كه مقتول از مدتي قبل با فريدون پسر صاحبخانه‌اش كه در طبقه سوم همان ساختمان زندگي مي‌كرد دچار اختلاف و درگيري شده بود. مظنون بعدي، فريدون بود كه ماموران در بررسي گوشي موبايل او مدارك و شواهدي به دست آوردند كه نشان مي‌داد احتمالا او در مرگ زن جوان نقش داشته باشد. درگيري و اختلاف آنها به خاطر رفت و آمدهاي زيادي مقتول بود. ظاهرا مقتول مدام در خانه‌اش دورهمي و پارتي مي‌گرفت و همين موجب شده بود تا فريدون پسر صاحبخانه نسبت به اين موضوع اعتراض كند. 
درگيري و اختلاف زن مستاجر با پسر صاحبخانه ادامه داشت به‌طوري كه در گوشي موبايل فريدون، فيلم درگيري آنها به دست آمد. در فيلم، زن مستاجر فحاشي و پسر صاحبخانه را تهديد مي‌كرد. از سوي ديگر ماموران در بررسي گوشي فريدون دريافتند كه او چند روز قبل، ‌در گوگل جست‌وجو كرده كه چطور مي‌توان آثار كبودي را از بين برد. تكه‌هاي پازل كنار هم قرار گرفت و موجب شد تا بازپرس شعبه يازدهم دادسراي جنايي تهران دستور بازداشت فريدون را صادر كند. فريدون پسر صاحبخانه دستگير شد و در بازجويي‌ها ادعا كرد كه در مرگ زن مستاجر نقشي ندارد.  او گفت: «من خبر ندارم چه كسي در مورد از بين بردن آثار كبودي در گوشي موبايل من جست‌وجو كرده است! درست است كه من با زن جوان دچار اختلاف شده و درگيري داشتيم، اما هرگز به اين فكر نكردم كه بخواهم بلايي بر سر او بياورم يا جانش را بگيرم.اختلاف ما به خاطر اين بودكه رفت و آمدهاي بي‌موقع به خانه اين زن انجام مي‌شد و من چند بار به او اعتراض كردم، اما زن جوان مدام بي‌احترامي مي‌كرد و با لحن تندي جوابم را مي‌داد. حتي روز حادثه هم شروع كرد به تهديد و فحاشي. من هم با گوشي موبايلم از او فيلم گرفتم تا از او شكايت كرده و مستندات داشته باشم تا اينكه امروز شنيدم او كشته شده است.» 
به دستور بازپرس جنايي تهران، تحقيقات در اين پرونده براي رازگشايي از قتل زن مستاجر ادامه دارد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون