• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۳ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5644 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۱۲ آذر

بهروز نعمتي نماينده ادوار مجلس:

تفكر جبهه پايداري بر دولت غالب شده است

بهروز نعمتي، نماينده ادوار مجلس شوراي اسلامي مي‌گويد: طرح اين موضوع كه هيچ عضوي از جبهه پايداري در دولت نيست، فرا رو به جلو تلقي مي‌شود چرا كه در هر صورت خود همين افراد اذعان دارند كه در دولت و مجلس با همه توان حضور داشته و داريم.
نعمتي در خصوص سيطره جبهه پايداري بر اركان تصميم ساز و سياست‌گذار كشور مي‌گويد: «بنده فكر مي‌كنم طرح اين موضوع كه هيچ عضوي از جبهه پايداري در دولت نيست، فرا رو به جلو تلقي مي‌شود چرا كه در هر صورت خود همين افراد اذعان دارند كه در دولت و مجلس با همه توان حضور داشته و داريم. البته چنانچه منظور عضو جبهه پايداري اين است كه هيچ كدام از وزرا عضو جبهه پايداري نيستند، اين ادعا قابل تامل است اما دولت كه فقط شامل وزرا نمي‌شود بلكه افراد ديگري نيز در دولت حضور دارند كه اينها رسما و اسما عضو جبهه پايداري هستند.
با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري مبنا بر اين است افرادي كه دل در گرو ولايت فقيه، نظام و كشور دارند از دو قطبي بپرهيزند، فرقي هم نمي‌كند كدام جبهه و جريان باشد. در اين فضا بنده معتقد هستم كه مجلس محل تضارب افكار است، از اين‌رو اگر همه افراد از جناح‌هاي مختلف اعم از اصلاح‌طلب، اصولگرا، مستقل و بي‌طرف در مجلس حضور داشته باشند به ريل‌گذاري بهتر براي مجلس، اصلاح و قوت قوانين كمك مي‌كند. او ادامه مي‌دهد: از مجلس هشتم به بعد تعدادي به اندازه ۳۰ نفر از جناح اصلاح‌طلب در مجلس حضور داشتند، مجلس محل تضارب آراء است. البته تجربه هم ثابت كرده كه مجلس يكدست جواب نداده ما در گذشته تجربه كرديم و الان هم در مجلس يازدهم تجربه كرديم.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها