• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۳ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5644 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۱۲ آذر

ادامه برنامه‌هايي كه براي توليد برق هسته‌اي تعريف شده

ايلنا/ رييس سازمان انرژي اتمي تاكيد كرد: برق هسته‌اي يكي از پاك‌ترين و پايدارترين انرژي‌هاست و الحمدلله برنامه‌هايي كه براي ما تعريف شده را شروع كرده‌ايم و با قوت ادامه مي‌دهيم. همه كشورها بايد به سمت انرژي پاك حركت كنند.
محمد اسلامي درباره اينكه كشور عراق اعلام كرده است به دنبال احداث نيروگاه‌ هسته‌اي صلح‌آميز است، در پاسخ به اين سوال كه آيا تاكنون در اين مورد با ما هم براي همكاري مشورت يا رايزني شده است، گفت: تغييرات اقليمي جدي است و همه كشورها متعهد شده‌اند به اينكه «كربن صفر» را محقق كنند.
رييس سازمان انرژي اتمي تاكيد كرد: بايد بيشتر و قوي‌تر به اين موضوع بپردازيم و براي اينكه آلاينده‌ها صفر شوند تلاش كنيم چراكه يكي از پايدارترين و پا‌ك‌ترين انرژي‌ها برق هسته‌اي است. الحمدلله برنامه‌هايي كه براي ما تعريف شده را شروع كرده‌ايم و با قوت ادامه مي‌دهيم.
اسلامي درخصوص اينكه آيا عراق از ايران براي احداث و ساخت اين نيروگاه مشورت يا كمكي خواسته است، گفت: در مورد اينكه در اين زمينه با ما مشورت كنند، خير، هر ملتي تصميمات خودش را مي‌گيرد. برق هسته‌اي يك امر در راستاي تغييرات اقليمي و گازهاي گلخانه‌اي است و همه كشورها به سمت انرژي پاك در حركت هستند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها