• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۸ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5650 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۱۹ آذر

مصاف گروه بهمن با رقبا در حاشيه معرفي سه محصول سيبا موتور

فاو J6 فقط چهار ميليارد و ۶۷ ميليون

گروه بهمن قصد دارد محصول كشنده تك محور FAW J6 را چهار ميليارد و ۶۷ ميليون تومان به بازار عرضه كند.

بيوك عليمرادلو، مديرعامل گروه بهمن به مشتريان تجاري اطمينان داد كه اين شركت بهترين‌ها را براي آنها عرضه مي‌كند. مديرعامل گروه‌ بهمن در آيين معرفي كشنده‌هاي FAW j7-550 و كمپرسي FAW j6 و جفت محور FAW j6 گفت: در اين آيين به ‌طور رسمي اعلام مي‌كنيم توانستيم كشنده تك محور J6-460 را به مرحله توليد برسانيم‌ و FAW J7 را كه مدت‌ها منتظر آن بوديم به زودي عرضه خواهد شد. وي با اشاره به تلاش‌هاي بهمن درخصوص نقش اين شركت در حمل و نقل كشور گفت: فعاليت ما با هدف توسعه و رونق كشور انجام مي‌شود و بخش خصوصي در يك اقتصاد رونق يافته مي‌تواند رشد كند‌. مديرعامل گروه بهمن در پايان با اشاره به همگامي گروه بهمن با تحولات روز صنعت خودروي دنيا گفت: تلاش مي‌كنيم نسبت به تحولات صنعت خودرو در دنيا عقب نمانيم و به همين خاطر برنامه جدي براي خودروهاي برقي داريم. ما ايستاده‌ايم و كشور را به جلو مي‌بريم.

 

حق‌بر: سيبا موتور شريك انحصاري FAW در ايران است

بهزاد حق‌بر، مديرعامل سيبا موتور در ادامه اين مراسم گفت: سيبا موتور تنها توليد‌كننده محصولات FAW در ايران است و سيبا موتور قصد دارد تنوع و كيفيت محصولات خود را افزايش دهد و در آينده سبد كاملي از محصولات FAW به بازار عرضه مي‌شود.

وي در ادامه يادآور شد: سيبا موتور بالاتر از استانداردهاي وزارت صمت توليد مي‌كند و در حوزه فروش رتبه يك كشوري را به دست آورده‌ايم و كاهش امتياز منفي نشان از بهبود روند خدمات‌رساني شركت سيبا موتور دارد‌. مديرعامل سيبا موتور يادآور شد: ما از پلتفرم ۴۲۰ به ۴۶۰ گذر كرديم. امروز محصول J7 نسل بالاتر از J6 است.

وي درخصوص تاريخچه شكل‌گيري سيباموتور گفت: سيباموتور در سال ۱۳۸۳ تاسيس شد و در سال ۱۳۹۱ رسما اولين محصول خود را در تبريز توليد كرد كه از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۵ محصولات با ۴۲۰ اسب بخار ارايه شد.

حق‌بر درخصوص جايگاه محصولات اين شركت در بازار گفت: روند توليد در سال‌هاي گذشته نشان مي‌دهد ۳۳درصد بازار را دراختيار داشتيم اما به دليل تحريم‌ها بخشي از اين بازار از دست رفت ولي در سه سال اخير بخشي از سهم از دست رفته بازار را پس گرفته‌ايم.

 

ابراهيم افشار: سري J7 يك شاهكار است

ابراهيم افشار، مدير كسب و كار حوزه تجاري گروه بهمن سري J7 شركت FAW را يك شاهكار دانست و درخصوص جايگاه شركت FAW در ساخت خودروهاي تجاري گفت: به صورت ميانگين شركت FAW سالانه در چين ۳۰۰ هزار دستگاه توليد خودروي تجاري دارد. فاو بيشترين سهم بازار را در پنج سال گذشته كشور چين داشته و از سال ۲۰۰۶ تاكنون فاو در رده اول فروش خودروهاي تجاري در دنيا است. وي يادآور شد: در سال آينده محصول ۱۹ تن را خواهيم داشت و در بخش كشنده، محصول ۴۶۰ را با تغييرات عمده داريم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون