• ۱۴۰۳ جمعه ۱۵ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5679 -
  • ۱۴۰۲ دوشنبه ۲۵ دي

مديران پرسپوليس در خواب زمستاني

اگر برانكو نيايد تكليف چيست؟

به گزارش«اعتماد»، يحيي گل‌محمدي پس از چهار سال حضور روي نيمكت پرسپوليس با امضاي تفاهمنامه‌اي از اين باشگاه جدا شد تا در نيم فصل مديران پرسپوليس به دنبال جذب يك مربي جديد باشند. انتخاب ‌اول درويش براي جانشيني يحيي، برانكو است، اما اولين مذاكره يكي از اعضاي‌ هيات‌مديره با مربي فعلي عمان به بن‌بست رسيد.‌ برانكو به چند دليل كه قبلا در «اعتماد» به آن اشاره كرديم حاضر به حضور در ايران نيست. مسائلي نظير مشكل مالياتي، انتخاب دستيار، همكاري با كريم باقري و قرارداد طولاني مدت حداقل به مدت يكسال و نيم. 
با اين حال رضا چلنگر در يك مصاحبه خواهان پرداخت ديركرد مالياتي برانكو شد تا درويش با اثبات حسن‌نيتش راه مذاكرات جديد را باز كند. همين اتفاق هم افتاد و اسپانسر پرسپوليس مفاصا ماليات برانكو را در اختيار باشگاه قرار مي‌دهد تا ترجمه آن براي اين مربي ارسال شود. در مورد ساير درخواست‌هاي برانكو هنوز تغييري در مواضع باشگاه پرسپوليس ديده نشده است.  با اين حال همچنان مشخص نيست كه برانكو به ايران بيايد يا خير. پيگيري‌هاي خبرنگار اعتماد نشان مي‌دهد هنوز اتفاق خاصي در اين خصوص نيفتاده كه البته با توجه به آغاز جام ملت‌ها اين مساله طبيعي است. با اين حال، شروع تمرينات پرسپوليس با دستياران يحيي خبر خوبي براي هواداران خواهد بود، اما كافي نيست! چراكه تا وقتي تكليف سرمربي جديد مشخص نشود خبري از بازيكنان جديد نخواهد بود و اين موضوع مي‌تواند زمان را از اين تيم ‌بگيرد و تصميمات دقيقه نودي به ضرر قرمزها تمام ‌شود. مديران پرسپوليس بايد بگويند چنانچه باز هم‌ با پاسخ منفي برانكو مواجه شوند چه نقشه‌اي براي آينده نيمكت مربيگري‌شان دارند؟ تا اين لحظه حداقل به صورت رسمي هيچ!
با در نظر گرفتن اختلاف امتيازي قرمزها با صدر جدول و بازگشت مصدومان و البته جذب يكي، دو بازيكن اوضاع براي پرسپوليس شكل خوبي خواهد گرفت و حالا سوال پيش مي‌آيد كه چرا مديران اين تيم موفق‌ترين مربي چند سال اخير فوتبال ايران را حفظ نكردند تا حداقل پايان اين فصل دغدغه‌اي در اين خصوص نداشته باشند؟
وقتي هنوز جانشين شايسته‌اي براي يحيي پيدا نكرده بودند چه لزومي داشت با جدايي او موافقت كنند؟
بايد ديد در روزهاي آينده از باشگاه پرسپوليس چه اخباري بيرون خواهد آمد. آنچه فعلا شنيده مي‌شود، انفعال است و انتظار براي اينكه اتفاقي رخ بدهد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون