• ۱۴۰۳ جمعه ۱۵ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5681 -
  • ۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۷ دي

اجراي حكم ۶ماه حبس سرگالش ابلاغ شد

ارسلان رسولي معروف به سرگالش نويسنده و خبرنگار پيشكسوت مازندران از سوي دادگاه تنكابن به دليل بازنشر يك مطلب مهدي نصيري مدير مسوول سابق كيهان به ۶ ماه حبس تعزيري محكوم و شعبه ۸ تجديدنظر استان مازندران نيز آن را تاييد كرد.
بعد از محكوميت ۶ ماه حبس از سوي دادگاه تنكابن شعبه ۱۰۱ كيفري دادگاه كلاردشت نيز سرگالش را از اتهام نشر اكاذيب و توهين به رهبري در همان پرونده تبرئه كرد.
عمارلويي ضمن رد محكوميت خود به خاطر باز نشر مطلب مهدي نصيري مديرمسوول سابق روزنامه كيهان گفت: باور ديني من به من اين اجازه را نمي‌دهد به يك آدم ساده توهين كنم چه رسد به علماي ديني و رهبري كه از علماي برجسته انقلاب اسلامي كشورمان هستند. نويسنده كتاب «بازگشت از قيامت» با اعلام اينكه مطلب مورد نظر بدون سوءنيت بوده و در كمتر از نيم ساعت از كانال سرگالش حذف شده است افزود:
از مديركل و دادستان مازندران مي‌خواهم حال كه بازجويي‌هاي ارايه‌شده در جلسات دادگاه در روند پرونده من لحاظ نشده و من نيز اين حكم دستوري و غيرمنصفانه را كه فرمانداري و ديگر مسوولان كلاردشت پشت آن هستند مجبورم بپذيرم بنابراين مي‌خواهم حبس را جايگزين و آن را تبديل به كار نمايند .

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها