• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۴ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5684 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۱ بهمن

در گفت‌وگو با روزنامه اعتماد مطرح شد

حمايت جانانه پيشكسوت استقلال از كريم باقري

كريم باقري، دايي، گل‌محمدي و غفوري درد دل مردم را گفتند

روزبه دلاور|منصور رشيدي ملي‌پوش اسبق استقلال مي‌گويد افرادي مثل باقري و دايي و وريا اگر صحبتي مطرح كرده‌اند به خاطر مملكت و مردم‌شان است اما مورد غضب واقع مي‌شوند. ديگر نمي‌شود پرسيد براي چي؛ چون مشخص است.
به گزارش روزنامه اعتماد، جاي خالي كريم باقري در پرسپوليس و فوتبال ما احساس مي‌شود. باقري كه سال‌هاي سال به عنوان مربي و قبل‌تر به عنوان بازيكن در پرسپوليس و تيم ملي كشورمان بازي‌هاي خاطره‌انگيزي را پشت سر گذاشته بود در اين فصل بنابر گفته خودش اجازه نشستن روي نيمكت تيم محبوبش را پيدا نكرد! 
منصور رشيدي يكي از بزرگان استقلال و فوتبال ايران در خصوص كريم باقري به خبرنگار اعتماد گفت: براي من فرق ندارد قرمز يا آبي باشد و شخصيت و شرايط فني ملاك است و كريم باقري هم يك بازيكن و مربي باشخصيت و با اخلاق بوده كه مورد احترام تمام پيشكسوتان است. آرزوي هر مربي است كه كريم در تيمش باشد چون او مي‌تواند خيلي كارها براي تيمش انجام دهد و بارها ديديم با بازيكن خودي وقتي بي‌اخلاقي مي‌كند برخورد كرده است. 
راجع به كريم نمي‌دانم چي بايد بگويم كه شايسته‌اش باشد واقعا چه در زمين مسابقه و چه بيرون از زمين مي‌تواند يك الگوي خوبي براي جوانان باشد.
رشيدي در ادامه با نام بردن از چند بازيكن قبل از انقلاب كه شبيه كريم باقري بودند ادامه داد: پرويز قليچ‌خاني كه نمونه‌اش نمي‌آيد يا ابراهيم آشتياني و جعفر كاشاني و ناصر حجازي و خيلي‌هاي ديگر كه حالا نيستند و فرقي نمي‌كند قرمز يا آبي باشند. اما خيلي‌ها بودند كه هم اخلاقي و فني نمونه بودند. حالا و پس از انقلاب اگر بخواهم يك نفر را به عنوان بهترين به لحاظ فني و اخلاقي معرفي كنم كريم باقري است. بدون هيچ تعصبي كريم به لحاظ اخلاقي در بين مربيان و‌ بازيكنان نمونه بوده و همه قبولش دارند.
پيشكسوت دهه پنجاه فوتبال ايران در خصوص دلايل غير فوتبالي كنار گذاشته شدن كريم باقري گفت: متاسفانه در اين مملكت  از این نوع رفتارهای اشتباه انجام می‌شود.  علي دايي و وريا غفوري و كريم باقري اينها دلشان با مردم است و اگر صحبتي مطرح كرده‌اند به خاطر مملكت و مردمشان است اما مورد غضب واقع مي‌شوند. ديگر نمي‌شود پرسيد براي چي؛ چون مشخص است.
رشيدي در ادامه صحبت‌هايش با خبرنگار اعتماد افزود: شما نگاه كن نمونه ديگر يحيي گل‌محمدي است كه به لحاظ فني و اخلاقي خيلي خوب و مورد تاييد بود اما حرف‌هايي مي‌زد كه مورد قبول نبود خب پر مسلم است كه مورد غضب قرار بگيرد. حال اينها بايد كنار باشند؟ نبايد يكي واقعيت‌ها را بگويد و درد دل مردم را بگويد؟ همه بايد سكوت كنند؟
چرا؟ نمي‌دانم ديگر چه بگويم! مي‌گويند چرا تعريف از عربستان مي‌كنيد آنها ميلياردي خرج مي‌كنند. خب خرج مي‌كنند براي دلخوشي مردمشان خرج مي‌كنند.
در عربستان، دزد و اختلاسگر نيست، كولبر ندارد، آنجا سيستان و بلوچستان و كردستان ندارد. خب ما چي بگوييم؟ بگوييم مملكت ما بي‌نقص است و هيچ مشكلي نيست و همه سير هستند؟ پس اين همه دزدي از كجا آمده؟ حرف من درباره آن كولبرها است آن دخترها و پيرمرد و پيرزن‌هايي كه تا گردن توي سطل زباله دنبال غذا مي‌گردند. اينها را كه مي‌شود پيگيري كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون