• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۷ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5687 -
  • ۱۴۰۲ چهارشنبه ۴ بهمن

نگاهي به عملكرد مدعيان در نقل و انتقالات زمستاني

بازار بي‌سر و صدا و سرد!

باتوجه به تعطيلي نيم‌فصل ليگ برتر، اكثر باشگاه‌هاي فوتبال در كشورمان به دنبال بازيكن جديد هستند تا براي نيم فصل دوم تقويت شوند اما تا اين لحظه اخبار خيلي مهمي از نقل و انتقالات به گوش نمي‌رسد. چند سالي هست كه در فوتبال ما خبري از حضور يك فوق ستاره يا نقل و انتقالات جنجالي نيست و هواداران فوتبال مثل دهه‌هاي شصت و هفتاد و هشتاد ديگر با آن اشتياق خاص اخبار جابه‌جايي بازيكنان در ليگ ما را دنبال نمي‌كنند. در ادامه نگاهي انداختيم به عملكرد تيم‌هاي مدعي اين نيم فصل كه اخبارش از اخبار سرماي زمستان هم سردتر است!

استقلال، سيلوا را بازگرداند و مهري و رضايي جدا شدند

بازيكنان ورودي: رافائل سيلوا به‌ طور رسمي با آبي‌ها قرارداد بسته است و فرشيد باقري و محمد لطفي و محمدجواد محمدي و محمدحسين اسلامي و همچنين يكي، دو ملي‌پوش از مهم‌ترين بازيكناني هستند كه اين روزها زمزمه حضورشان در استقلال به گوش مي‌رسد.

بازيكنان خروجي: عليرضا رضايي و سعيد مهري از استقلال جدا شدند اما اميد حامدي‌فر و اميرارسلان مطهري و سامان تورانيان و محمدحسين زوار و محمدرضا خالدآبادي از بازيكناني هستند كه در صورت جذب بازيكنان جديد به احتمال زياد از جمع آبي‌پوشان جدا خواهند شد.

سپاهان، كم خريد و پر فروش

بازيكنان ورودي: علي جاسم تنها بازيكني است كه تا اين لحظه به اين تيم پرستاره اضافه شده است

بازيكنان خروجي: احسان پهلوان و محمدرضا حسيني و عيسي آل‌كثير به‌ طور قطعي از اين تيم جدا شدند. سياوش يزداني و كاوه رضايي و نيما ميرزازاد و هادي محمدي هم در نزديكي درب خروجي اين باشگاه قرار دارند.

پرسپوليس، بدون مربي در نقل و انتقالات!

بازيكنان ورودي: عبدالكريم حسن و عيسي آل‌كثير از شاخص‌ترين بازيكناني هستند كه پيراهن سرخ را برتن مي‌كنند و صحبت از جذب علي عليپور و بشار رسن و محمدرضا آزادي هم هست.

بازيكنان خروجي: ميلاد سرلك و محمد عمري و‌ نبيل باهويي به‌ طور قطعي از اين جدا شدند و احتمال جدايي مرتضي پورعلي گنجي و ياسين سلماني از پرسپوليس وجود دارد.

تراكتور همچنان بازيكن ‌جذب مي‌كند

بازيكنان ورودي: رومل كيوتو و سجاد آشوري و سعيد ايران‌خواه سه بازيكني هستند كه به‌ طور قطعي به تراكتور پيوستند.

بازيكنان خروجي: آلوارو خيمنز، تبريز را ترك كرده و عارف رستمي و محمد قنبري هم احتمالا از تراكتور جدا مي‌شوند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون