• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5688 -
  • ۱۴۰۲ شنبه ۷ بهمن

وحيدي در حاشيه رويداد نمايشگاهي شهريران:

وزارت كشور براي خريد اتوبوس‌هاي توليد داخل آمادگي دارد

احمد وحيدي، با اشاره به سياست وزارت كشور در حمايت از توليدكنندگان داخلي گفت: اگر توليدكنندگان اتوبوس آمادگي داشته باشند، امسال نيز مي‌توانيم از آنها اتوبوس شهري خريداري كنيم.
وزير كشور در حاشيه بازديد از رويداد نمايشگاهي شهريران در خصوص برنامه حمايتي وزارت كشور از شركت‌هاي توليد‌كننده اتوبوس براي سال آينده گفت: خريد از اتوبوس‌هاي داخلي بهترين حمايت به شمار مي‌رود‌. احمد وحيدي با تاكيد بر اينكه برنامه دولت در جهت حمايت از توليد‌كنندگان داخلي است، افزود: حتي اگر توليدكنندگان اتوبوس براي سال جاري نيز آمادگي داشته باشند، مي‌توانيم از آنها خريد كنيم.  گروه بهمن با هدف معرفي ظرفيت‌هاي خود در تامين نيازهاي شهري در اين رويداد حضور پيدا كرده است. 
اتوبوس‌هاي شهري ۱۲متري و ۱۸ متري شركت اسنا از محصولات مهم در اين نمايشگاه هستند كه به سبب امكانات آن نظير دوربين همه‌جانبه داخل كابين و بيرون آن، سامانه تهويه مطبوع قدرتمند و… به اين نمايشگاه رفته است. شركت اسنا به عنوان زير‌مجموعه گروه بهمن طي ماه‌هاي گذشته توافقاتي با شهرداري‌ها داشته است. انعقاد قرارداد 500 دستگاه اتوبوس با شهرداري تهران و همچنين شهرداري اصفهان نيز قراردادي مبني بر خريد ۵۰ دستگاه اتوبوس دو كابين براي خطوط BRT در آبان ماه سال جاري با شركت اسنا منعقد كرده و به همين ترتيب يكصد دستگاه اتوبوس شهري توليدي اسنا در تبريز مشغول به خدمت‌رساني هستند. خودروي برقي E-QM5 به عنوان محصولي با كاربري تاكسي شهري در اين رويداد نمايش داده است.  شركت بهمن موتور در دسته خودروهاي سواري با محصولات پيكاپ آفرود G9، كاپرا۲ و ون باري اينرودز حضور پيدا كرده است؛ اين محصولات به سبب قدرت مانور بالا و همين‌طور كاربري مناسب براي سرويس‌هاي مورد نياز شهري مي‌تواند نظر مديران شهري را به خود جلب کند.   همچنين در دسته خودروهاي تجاري، بهمن ديزل با طيف متنوعي از كاميون‌هاي فورس ۶و ۸.۵ و ۱۲ تن در كنار محصول ميني‌بوس پگاسوس و آتش‌نشاني امپاور BD300 به اين نمايشگاه رفته است. اين گروه همچنين با انواع سه‌چرخه، موتورهاي تريل و موتورسيكلت‌هاي مناسب سفرهاي شهري در اين رويداد شركت كرده است.


 نمايشگاه شهريران از يكم تا سوم بهمن ۱۴۰۲ در مصلاي امام خميني (ره) برگزار شد.

كروز پنجاه وسومين شركت برتر ايران شناخته شد شركت كروز به عنوان پنجاه و سومين شركت برتر ايران شناخته شد و نام اين مجموعه خصوصي در ميان صد شركت برتر ايران قرار گرفت؛ اين ارزيابي توسط سازمان مديريت صنعتي كشور و پس از بررسي عملكرد صدها شركت در حوزه‌هاي مختلف اعلام شده است. شركت صنايع توليدي كروز سال قبل رتبه 55 را به دست آورده بود و در سال 1399 نيز كه نشان‌دهنده روند رو به رشد اين مجموعه توليدي را دارد. شركت كروز در رقابت با شركت‌هاي پتروشيمي، معدني و بانك‌ها و موسسات مالي توانسته به اين جايگاه دست پيدا كند. شركت‌هاي نفتي، پتروشيمي و معدني به دليل بهره‌مندي از منابع طبيعي و نفتي شانس بيشتري براي فروش بيشتر دارند و به همين ترتيب افزايش نرخ تورم فضا را براي بهبود رتبه بنگاه‌هاي مالي و بانكي مهيا مي‌كند. اما دانش‌بنيان بودن، داخلي‌سازي قطعات فناورانه و توسعه خطوط توليد از جمله عواملي هستند كه كروز را به عنوان يك مجموعه توليدي به اين جايگاه رسانده است. اين شركت بالغ بر 14 هزار نفر نيروي انساني دارد و بسياري از قطعات پيچيده خودرويي را توليد مي‌كند. سازمان ‌مديريت ‌صنعتي از سال 1377 رتبه‌بندي شركت‌هاي برتر ايران را هر ساله طي گزارشي منتشر مي‌كند. اين رتبه‌بندي منجر به دسترسي سياستگذاران و برنامه‌ريزان و رقبا به آمار و اطلاعات قابل اعتماد از بنگاه‌هاي اقتصادي كشور مي‌شود. ارزيابي‌هاي اين شركت بر اساس ميزان فروش بنگاه‌هاي اقتصادي است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون