• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۶ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5699 -
  • ۱۴۰۲ دوشنبه ۲۳ بهمن

در ادامه قرارداد منعقد شده گروه بهمن با شهرداري تهران

۲۵ دستگاه ديگر از اتوبوس‌هاي اسنا راهي پايتخت شد

شركت خودروسازي اسنا پيرو قرارداد في‌مابين با شهرداري تهران، ۲۵ دستگاه اتوبوس درون‌شهري ديگر را راهي پايتخت كرد. شركت اسنا كه زيرمجموعه گروه بهمن محسوب مي‌شود و در توليد اتوبوس درون‌شهري توانسته گام‌هاي موثري بردارد، هفته گذشته 25 دستگاه از محصولات توليد شده خود را به رانندگان تهراني تحويل داد تا در آينده‌اي نزديك در ناوگان اتوبوسراني پايتخت به‌كارگيري شوند.
آبان ماه امسال نيز در راستاي تعهدات منعقد شده، شركت اسنا ۲۵ دستگاه اتوبوس را با تمام تجهيزات در تبريز به ناوگان اتوبوسراني تهران تحويل داد.
 همچنين قرار است تا پايان سال اولين اتوبوس برقي اسنا توليد و عرضه شود. 
لازم به يادآوري است شركت اسنا آمادگي دارد هر ماه تعدادي از اين اتوبوس‌ها را مطابق قرارداد تحويل دهد؛ البته تحويل اتوبوس‌ها مستلزم متعهد بودن شهرداري تهران به قرارداد في‌مابين است.
گفتني است شركت اسنا براي تحويل ۵۰ دستگاه اتوبوس‌هاي دو كابين يا همان BRT به كلانشهر اصفهان نيز قراردادي منعقد كرده است. همچنين اين شركت توليد‌كننده اتوبوس با كلانشهر مشهد نيز براي تحويل تعدادي از اتوبوس‌هاي دو كابين و تك كابين وارد مذاكره شده است و به زودي اتوبوس برقي شهري ۹ متري وارد خط توليد خودروسازي اسنا خواهد شد. گفتني است تاكنون از قرارداد ۵۰۰ دستگاه اتوبوس درون‌شهري با شهرداري تهران، ۷۳ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تحويل داده شده است. يادآور مي‌شود اتوبوس توليدي شركت اسنا ۱۲ و ۱۸ متري بوده و در زمره اتوبوس‌هاي مدرن و پيشرفته محسوب مي‌شوند. اتوبوس‌هاي ياد شده از امكاناتي نظير سيستم تهويه هوا، امكانات ويژه افراد كم‌توان و سالمند و فناوري‌هاي پيشرفته حفاظت از مسافران برخوردار بوده و با اتكا به توان مهندسان و كارگران ايراني ساخته شده‌اند.
در عين حال در داخل اين اتوبوس‌ها و تمام صندلي‌ها پورت اختصاصي شارژ USB تعبيه شده و مسافران تا رسيدن به مقصد مي‌توانند باتري تلفن خود را نيز شارژ كنند. همچنين در اتوبوس‌ها از سيستم شبيه‌ساز سه‌بعدي همه‌جانبه براي حفظ ايمني در مسيرهاي پرتردد استفاده شده است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون