نگراني از بروز يك فاجعه
اگر اسپانسر استقلال مثل كوروش كمپاني شود...
اين فرض است و امكان دارد هرگز اتفاق نيفتد اما باتوجه به اتفاقات اخير بايد احتمال آن را درنظر گرفت، مخصوصا با اطلاعات جديدي كه در مورد كوروش كمپاني منتشر شده و نامهاي كه انجمن واردكنندگان موبايل به علي خطير، مديرعامل استقلال زده است و البته بيپاسخ مانده.
اين انجمن در نامهاي به مديرعامل استقلال نوشته كه موبايل موسوي به عنوان اسپانسر استقلال با فرمت كوروش كمپاني كار ميكند. يعني پيشفروش موبايل با قيمت پايينتر از بازار ولي مدتدار. در بخشي از اين نامه آمده است: «طبق گزارشات واصله اسپانسر باشگاه استقلال رويه كوروش كمپاني را در پيش گرفته. به منظور پيشگيري از اتفاق مشابه پرونده كوروش كمپاني به باشگاه استقلال اعلام نموده و از ورود لطمه به اعتبار باشگاه مردمي جلوگيري نماييم.» رييس انجمن واردكنندگان موبايل در همين رابطه به ايسنا گفت، اسپانسر استقلال مجوز واردات موبايل ندارد و مديرعامل استقلال پاسخي به هشدارهاي ما نداده است. اگر خداي نكرده اتفاق مشابه كوروش كمپاني براي موبايل موسوي رخ دهد فاجعهاي به مراتب بزرگتر از آنچه در مورد كوروش كمپاني رقم خورد به وقوع خواهد پيوست. در مورد كوروش كمپاني عدهاي مالباخته داريم و چند سلبريتي كه اعتبار خودشان را وسط گذاشتند. در مورد اسپانسر استقلال بحث اعتبار يك باشگاه و شايد حتي فوتبال ايران با ميليونها ميليون هوادار وسط است. البته مشخص نيست. شايد مديرعامل استقلال هنگام عقد قرارداد با اسپانسر همه مراحل قانوني را طي كرده باشد و از بورس و وزارت ورزش مجوز گرفته باشد. شايد علي خطير مطمئن است كه اسپانسرش ميتواند تمام گوشيهاي وعده داده شده به مردم را بدهد هر چند كامنتهايي كه در همين يك هفته پاي پستهاي اسپانسر استقلال در اينستاگرام درج شده نشان ميدهد عده زيادي از خريداران سفارش خود را با وجود گذشت زمان وعده داده شده دريافت نكردهاند. حال بايد ديد شرايط اسپانسر باشگاه استقلال به چه صورت پيش خواهد رفت. به هر حال با مطرح شدن پرونده كوروش كمپاني و حساسيت نسبت به شركتهايي كه با همين فرمول كار ميكنند نگرانيها افزايش پيدا كرده است.