• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۷ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5710 -
  • ۱۴۰۲ دوشنبه ۷ اسفند

هشدار كميسر MLS

امريكا فقط تيلور سوئيفت و مسي نيست!

از خبرنگاران و دنبال‌كنندگان MLS خواسته شد تا از تله تيلور سوئيفت و ليونل مسي در NFL و MLS اجتناب كنند. گرچه همه مي‌دانند فوق ستاره اينترميامي بر بازي‌هاي داخلي در ايالات متحده تسلط دارد.
MLS نسبت به تكرار پوشش خبري «سهل‌‌انگارانه» NFL با تمركز بر تيلور سوئيفت در مورد ليونل مسي فوق ستاره اينترميامي هشدار داده شده است.
نماد آرژانتيني در سال 2023 به امريكا نقل مكان كرد و بلافاصله تاثير فوري در داخل و خارج از زمين گذاشت. اما گاربر مشتاق است از نمايش ليگ فوتبال امريكا صرفا زير سايه مسي قرار نگيرد.
برنده هشت بار توپ طلا در تابستان 2023 و بعد از تكميل يك حركت خيره‌كننده به فلوريدا، نظر طرفداران ورزش امريكايي را به خود جلب كرد. نماد آرژانتيني بلافاصله در داخل و خارج از زمين تاثير گذاشت و قيمت بليت‌ها افزايش يافت، زيرا هر حركت او با جزييات دقيق تجزيه و تحليل مي‌شد.
دان گاربر، كميسر MLS درخواست كرده از تبديل شدن فوتبال داخلي در ايالات متحده به يك نمايش يك نفره جلوگيري شود، زيرا فوتبال امريكايي NFL نشان داده است كه چگونه مي‌توان توجهات را از آنچه واقعا در حوزه ورزش وجود دارد دور و به سمت رابطه بين سوئيفت، سوپراستار پاپ و تراويس كلچه ستاره سيتي چيفز كانزاس برنده سوپر بول منحرف كرد. گاربر به اسپورت بيزينس ژورنال گفته است: «فكر مي‌كنم نوشتن در مورد مسي براي خبرنگاران آسان و تا حدودي ساده و حاكي از تنبلي است. مثل نوشتن درباره تيلور سوئيفت. در اينجا خيلي چيزهاي بيشتري وجود دارد كه فكر مي‌كنم مردم بايد آنها را تشخيص دهند. ليونل مسي به ارتقاي ليگ ما كمك كرد، اما اين ليگ قبل از امضاي قرارداد با مسي در سال گذشته، مسيري از ركورد حضور و نوآوري با اپل و همكاري ما در جام اتحاديه داشت. ما در ماه جولاي يك بازي ركوردشكن خواهيم داشت، جايي كه كهكشاني‌ها با LAFC در Rose Bowl بازي خواهند كرد. آنها بيش از 82000 طرفدار را پيش‌بيني مي‌كنند. اين بازي احتمالا بزرگ‌ترين بازي فصل عادي فوتبال جهان در سال 2024 خواهد بود. اين بازي دو باشگاه ما در لس‌آنجلس خواهد بود و ليونل مسي جايي در آن ندارد. همه ما بايد به ياد داشته باشيم كه مسي كمك كرد تا اين ليگ به ارتفاعات جديدي برسد و به ما در مسير خود شتاب داد. مسيري كه در سال‌هاي منتهي به ساخت ليگي كه مسي مي‌خواهد بخشي از آن باشد، تثبيت شد»
گاربر همچنين توضيح داده است كه چگونه ورود مسي به امريكا و MLS براي رقابت با بخش‌هاي پيشرو در سراسر جهان در مورد نقل و انتقالات كمك كرده است. وي افزود: «به‌طور سنتي، بزرگ‌ترين نام‌هاي اين ورزش به بزرگ‌ترين باشگاه‌هاي اروپا جذب مي‌شوند. ما شاهد اين بوديم كه كهكشاني‌ها با منچستريونايتد شروع كردند و حالا من‌سيتي. كهكشاني‌ها در طول زمان در رئال مادريد هم بودند. بازيكنان بزرگي كه پيراهن بارسلونا را بر تن كرده‌اند. ليگ برتر فوتبال، با توجه به تمايل مسي براي آمدن به ليگ ما و انتخاب ليگ برتر فوتبال و اينترميامي، بخشي از گفت‌وگوي جهاني شده است و همان‌طور كه مصاحبه با بزرگ‌ترين نام‌هاي ورزش در سراسر جهان را مي‌خوانيد MLS به‌طور مداوم بخشي از صحبت‌هاست. اين پويايي چيزي است كه من فكر مي‌كنم بخشي از نسل بعدي رشد MLS در سال‌هاي آينده خواهد بود. پس واقعيت فقط اين نيست كه مسي اينجاست و موفقيت‌هايي هم داشته است.»
مسي در عرض چند هفته پس از ورودش به اينترميامي الهام‌بخش شد تا آنها يك قهرماني به دست بياورند. در يك تور تاريخي پيش فصل قبل از رقابت‌هاي MLS 2024 آنها به السالوادور، عربستان سعودي، هنگ‌كنگ و ژاپن رفتند. آنها فصل جديد را با پيروزي مقابل رئال سالت ليك آغاز كردند و يكشنبه براي ديدار با لس‌آنجلس گلكسي در هاليوود خواهند بود.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون