• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۷ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5712 -
  • ۱۴۰۲ چهارشنبه ۹ اسفند

برد شش امتيازي آبي‌ها با موشك روزبه

استقلال تخته گاز به سمت قهرماني

از هفته هجدهم رقابت‌هاي ليگ برتر و در حساس‌ترين ديدار دو تيم مدعي استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادي به مصاف هم رفتند. اين بازي كه با قضاوت پيام حيدري برگزار شد در نهايت با يك گل به سود آبي‌پوشان به پايان رسيد. تك گل استقلال را روزبه چشمي با يك شوت تماشايي كه مي‌تواند نامزد زيباترين گل فصل شود به ثمر رساند. 
استقلال و سپاهان در شرايطي به مصاف هم رفتند كه شاگردان جواد نكونام با 36 امتياز صدرنشين بودند و سپاهان با 31 امتياز و دو بازي كمتر در جايگاه سوم قرار داشت. همين نزديكي امتيازات باعث شد اين رقابت يك مسابقه 6 امتيازي تلقي شود. استقلال با برد مي‌توانست جوري فاصله‌اش را با زردپوشان زياد كند كه حتي اگر آنها دو بازي عقب افتاده‌شان را هم بردند، نتوانند به صدر برسند و سپاهان مي‌توانست با يك پيروزي با دو بازي كمتر به فاصله يك قدمي صدر برسد و با نتيجه گرفتن در آن دو بازي به تنهايي صدرنشين ليگ شود. با اين حال نتايج خوب استقلال در بازي‌هاي قبلي و 5 باخت متوالي زردپوشان در همه رقابت‌ها (ليگ و ليگ قهرمانان) كفه ترازو را به سمت نكو و شاگردانش سنگين مي‌كرد. 
در طول بازي دو تيم رقابت نزديكي با هم داشتند و موقعيت‌هاي نصفه و نيمه‌اي روي دروازه يكديگر خلق كردند. احتياط و گل نخوردن شرط اول براي هر دو تيم بود. تا اينكه در دقيقه 36 يك توپ رها شده پشت محوطه جريمه زردپوشان روي پاي روزبه چشمي نشست و رفت آنجا كه بايد! يعني درست در سه كنج دروازه پيام نيازمند كه مدت‌هاست طعم كلين‌شيت را نچشيده است. استقلال با اين گل نيمه نخست را با برد به پايان رساند. 
در ابتداي نيمه دوم مشخص بود روند بازي به چه صورت پيش مي‌رود. استقلال با انديشه‌هاي دفعي نكونام مي‌رود براي حفظ نتيجه و سپاهان حمله مي‌كند تا ششمين شكست متوالي‌اش را تجربه نكند. اين سناريو عينا اجرا شد. سپاهان موقعيت‌هايي خلق كرد كه يك بار تيرك دروازه و يك بار حسيني مانع گلزني مهمان شدند. در نهايت بعد از گرفتن 5 دقيقه وقت اضافه استقلال با سوت داور برنده اين ديدار مهم لقب گرفت و سه امتياز را به حساب خود واريز كرد. 
استقلال در شرايطي اين بازي را از سپاهان برد كه مورايس به خاطر محروميت روي نيمكت تيمش نبود و ستاره‌هاي گران‌قيمت تيم اصفهاني هم فروغ چنداني نداشتند. به اين ترتيب آبي‌ها با كسب 3 امتياز در روز نسبتا برفي آزادي 39 امتيازي شدند. سپاهان 31 امتيازي باقي ماند. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون