• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۸ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5712 -
  • ۱۴۰۲ چهارشنبه ۹ اسفند

سايپا قهرمان ليگ برتر واليبال زنان شد

تيم واليبال سايپا تهران با شكست مهرسان در سومين ديدار فينال ليگ برتر زنان به مقام قهرماني اين رقابت‌ها در سال 1402 دست يافت.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، بيست‌وسومين دوره مسابقات واليبال قهرماني باشگاه‌هاي برتر زنان ايران سه‌شنبه هشتم اسفند با قهرماني تيم سايپا به پايان ‌رسيد.
تيم‌هاي سايپا و مهرسان در سومين و آخرين ديدار فينال ليگ برتر زنان در سالن فدراسيون به مصاف يكديگر رفتند كه سايپا با كسب پيروزي سه بر صفر به مقام قهرماني دست يافت. ست نخست اين مسابقه با كسب پوئن از سوي تيم سايپا آغاز شد و در ادامه دو تيم رقابت نزديكي را همانند دو بازي قبلي به نمايش گذاشتند. در ست نخست توپ‌گيري مهرسان و حمله‌هاي سايپا خيلي خوب بود. تجربه بازيكنان سايپا در اين ست خيلي به آنان كمك كرد تا 25 بر 18 به پيروزي برسند و تنها دو گام تا قهرماني فاصله داشته باشند.
تيم مهرسان نخستين امتياز ست دوم را به دست آورد تا شروع بهتري نسبت به ست اول داشته باشد، اما سايپا در ادامه بازي عملكرد بهترين به نمايش گذاشت و در اين ست هم 25 بر 9 به سود سايپا به پايان رسيد.
سومين ست اين مسابقه نيز با پيروزي 25 بر 20 سايپايي‌ها پيگيري شد تا در نهايت مهرسان سه بر صفر مغلوب اين تيم شود و شاگردان فاطمه رشيدي به مقام نايب قهرماني ليگ برتر زنان اكتفا كنند.
فينال اين رقابت‌ها به صورت دو برد از سه مسابقه در روزهاي يكم، چهارم و هشتم اسفند به صورت متمركز در تهران برگزار شد كه بازي نخست به سود سايپا شد و مهرساني‌ها در مسابقه دوم فاتح ميدان شدند تا جدال دو تيم به فينال فينال‌ها برسد و سايپا در سومين مسابقه با اقتدار به پيروزي رسيد.
قهرمان ليگ برتر زنان به عنوان نماينده ايران در جام باشگاه‌هاي زنان آسيا 2024 معرفي مي‌شود.
تيم سايپا در مرحله مقدماتي با 11 برد و 33 امتياز صدرنشين جدول شد و تنها يك شكست در مرحله گروهي تجربه كرد تا حريف تيم ذوب آهن اصفهان در مرحله نيمه‌نهايي شود.
سايپا در سال 1399 قهرمان ليگ برتر زنان شد و امسال دومين قهرماني خود را ثبت كرد و جشن گرفت.
كميته فني اين مسابقات تيم رويايي ليگ برتر زنان را انتخاب كرد كه شبنم عليخاني از تيم سايپا به عنوان ارزشمندترين بازيكن معرفي شد.
اسامي برترين بازيكنان ليگ برتر زنان سال 1402 به قرار زير است: بهترين مدافع مياني: پوران زارع از سايپا و زهرا صالحي از مهرسان. بهترين دريافت‌كننده قدرتي: فاطمه منظوري از مهرسان و مهسا كدخدا از سايپا. بهترين قطر پاسور: آيتك سلامت از تيم سايپا. بهترين پاسور: شبنم عليخاني از تيم سايپا. بهترين ليبرو: نگار كياني از تيم سايپا.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون