• ۱۴۰۳ جمعه ۱۵ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5720 -
  • ۱۴۰۲ شنبه ۱۹ اسفند

پاسخ عجيب پرز به درخواست يك هوادار رئالي

«امباپه كيه؟»

كيليان امباپه كيه؟ پاسخ فلورنتينو پرز، رييس باشگاه رئال‌مادريد به سوالات در مورد آلفونسو ديويس مدافع بايرن‌مونيخ و فوق ستاره پاري‌سن‌ژرمن در سانتياگو برنابئو حسابي جنجالي شده است.
فلورنتينو پرز، مدير باشگاه رئال‌مادريد به سوالات درباره تبديل شدن كيليان امباپه و آلفونسو ديويس به جديدترين «كهكشاني‌ها» در رئال‌مادريد خنديد.
اين واكنش در شرايطي انجام شد كه بلانكوس براي به خدمت گرفتن استعدادهاي برتر به بازار بازگشته است و گزارش‌ها از قرارداد براي مهاجم فرانسوي حكايت دارد. همين‌طور رسانه‌ها خبر دادند مدافع كناري كانادايي مونيخ نيز در تيررس آنهاست.
رييس باشگاه بلانكوس به خاطر سياست جذب خود كه بهترين بازيكنان جهان را براي انتقال به 
سانتياگو برنابئو مي‌بيند، مشهور است و فعلا هم هيچ نشانه‌اي از تغيير اين رويكرد به سمت تابستان 2024 وجود ندارد.
گفته مي‌شود رئال توافقي دارد كه براساس آن امباپه، برنده جام جهاني 2018 پس از پايان قراردادش با پاري‌سن‌ژرمن، به عنوان بازيكن آزاد به آنها ملحق خواهد شد. 
ديويس، مدافع چپ بايرن‌مونيخ، يكي ديگر از بازيكناني است كه با يك رقم هنگفت به خدمت گرفته خواهد شد.  با اين حال، پرز در مورد خريدهاي جديد احتمالي رئال‌مادريد واكنش عجيبي نشان داد. پرز پس از ديدن يكي از هواداران كه به او گفت: «تو بايد ديويس و امباپه را بياوري با آنها، ما همه ‌چيز را به دست مي‌آوريم»، به شوخي پاسخ داد: «امباپه كيست؟ ديويس كيست؟»
طبق گزارش‌ها، رئال قراردادي پر سود براي امضا به امباپه ارايه كرده است، درحالي كه ممكن است ديويس، ملي‌پوش كانادايي هم به امباپه در پايتخت اسپانيا بپيوندد. 
او براي تمديد قرارداد با بايرن به توافق نرسيده است و همين امر باعث شد تا صحبت‌هايي در مورد پيشنهاد رئال‌مادريد براي امضاي قرارداد با اين بازيكن 23 ساله به مبلغ 40 ميليون يورو (34 ميليون پوند / 44 ميليون دلار) مطرح شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها