• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5745 -
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت

ویژه

بسته‌های همراه اول ویژه حج ۱۴۰۳ اعلام شد

 همراه اول با اعلام بسته‌های متنوع و به‌صرفه ویژه حج تمتع ۱۴۰۳ به معرفی سرویس رومینگ خود در کشور عربستان پرداخت. اپراتور اول تلفن همراه کشور تمامی زائران ایرانی را برای مدیریت بهینه هزینه‌ها، تشویق به «استفاده از بسته‌های رومینگ ویژه حج تمتع» کرده است که از طریق شماره‌گیری «ستاره ۱۰ ستاره ۴۰ مربع» در دسترس هستند. همراه اول سعی کرده طی توافقاتی با اپراتورهای عربستانی، عرضه مكالمه و ديتا با قيمت بسيار مناسب و حتی بهتر از سيمكارت‌های عربی را برای مشتركان همراه اول فراهم آورد. در این راستا، تخفیف‌های ۱۷، ۲۰ و ۲۵درصدی را نیز به ‌ترتیب روی نرخ‌های «استفاده آزاد» مکالمه، پیامک و اینترنت اعمال کرده است.

رشد ۱۲درصدی تولید صنعتی چهارمحال و بختیاری 

 تولید کالاهای مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری ۱۲درصد رشد یافته است. مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری و کمیته هماهنگی اشتغال استان گفت: امسال  در راستای تحقق شعار سال تامین مواد اولیه و تسهیلات موردنیاز تولید از اولویت‌های اجرایی صمت است. رحمتی با تاکید بر افزایش ۱۲درصدی تولید محصولات صنعتی مهم در مجموع گفت: چهارمحال و بختیاری در یک سال اخیر با تولید ۱۳۴۶۵۶ تن انواع محصولات فولادی شاهد رشد ۶درصدی این کالا و در زمینه لوازم خانگی ۲۵درصد رشد داشته است. فضل‌ا... رحمتی افزود: این استان با تولید نزدیک به ۱۰ میلیون مترمربع چادر مشکی ۱۹درصد رشد داشته است. وی همچنین با اشاره به رشد ۱۰درصدی تولید نخ پلی‌استر و ۸درصدی روغن‌نباتی گفت: رشد در حوزه صنعت بیانگر رونق تولید است. 

 تامین 125 میلیون لیتر نفتگاز براي کشاورزی کردستان

در راستای ارائه خدمات مطلوب به کشاورزان، رونق تولید و اشتغالزایی در سال 1402، یکصد و بیست و پنج میلیون و چهارصد هزار لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان تامین و توزیع شده است که سهمی 25درصدی از مصرف نفتگاز استان را شامل می‌شود. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، مدیر منطقه با بیان این مطلب به قابلیت‌های کشاورزی استان و کسب رتبه‌های کشوری در زمینه تولیدات باغی و کشاورزی و نقش آن در ایجاد اشتغال و تولید اشاره کرد و افزود: تامین و توزیع سوخت مورد‌نیاز بخش کشاورزی استان یکی از رسالت‌های این شرکت است که خوشبختانه با تلاش همکاران این شرکت و همکاری جهاد کشاورزی استان این امر به خوبی محقق شده است. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون