از پيامهاي خوانندگان
وقتی یک شرکت حمل و نقل هوایی مدعی مشتریمداری، از اعتماد مشتریان سوءاستفاده میکند در تاریخ 28 مه از آمریکا به ایران عزیمت داشتم و جهت این سفر، شرکت هواپیمایی قطر ایرویز را انتخاب کرده بودم. در تاریخ 29 مه جهت ترانزیت به فرودگاه دوحه قطر رسیدم تا با پرواز شماره QR498 به ایران بیایم. قرار بود پرواز من از فرودگاه دوحه قطر به فرودگاه امام خمینی(ره) در ساعت 18:45 دقیقه انجام شود. با آنکه کارت پرواز از قطر به ایران هم برای من صادر شده بود، به محض رسیدن به فرودگاه قطر، کارت پرواز جدیدی به من دادند و اعلام کردند که شما باید در ساعت دیگری به ایران بروید. بهرغم اعتراض، پاسخ درستی دریافت نکردم و متاسفانه پرواز قبلی من به صورت یکجانبه لغو و به پرواز جدید شماره QR490 در ساعت 1:05 بامداد روز 30 مه تغییر یافت. در طول پرواز، تعدادی آمپول درمانی را همراه داشتم که بایستی در یخ نگهداری میشدند و من آنها را طوری بستهبندی کرده بودم که تا زمان رسیدن به ایران (مطابق با برنامه زمانبندی شده) در نوعی یخ ژلهای ماندگار بمانند. نهایتا پرواز من در ساعت 1:05 بامداد روز 30 مه انجام گرفت و من پس از یک تاخیر هفت ساعته، به فرودگاه امام خمینی (ره) رسیدم. متأسفانه پس از حضور در فرودگاه نیز چمدانهای من در دسترس نبودند که گویا با پرواز قبلی رسیده بودند و پس از کلی سردرگمی، توانستم آنها را دریافت کنم. با توجه به گرم و سرد شدن ناشی از تحرک زیاد در فرودگاه دوحه و هوای سرد سالن ترانزیت، به محض رسیدن به ایران به بیماری سرماخوردگی مبتلا شدم و پس از حضور در خانه، نتوانستم به مدت 8 روز هیچ فعالیتی داشته باشم. ضمن آنکه از سلامت آمپولها که برای یک بیماری خاص استفاده میشود و دارای قیمت بسیار بالایی حتی در بازار آمریکا است، هیچ اطلاعی ندارم. در طول مدت بستری، وکیل من پیگیر موضوع بود و دو بار با شرکت هواپیمایی قطر ایرویز از طریق ایمیل مکاتبه کرد. اما متأسفانه به جز تعدادی عذرخواهی متداول، هیچ جواب درستی دریافت نگردید. با آنکه قبلا از خدمات این شرکت بارها و بارها استفاده کرده بودم و فکر میکردم این شرکت در شرایط خاص نیز سرویسدهی مناسبی داشته باشد، اما متأسفانه عکس این موضوع اثبات شد و هیچ جبران خسارتی توسط این شرکت صورت نگرفت. آیا اگر به جای یک مسافر ایرانی، یک مسافر غیرایرانی نیز با همین مشکل مواجه شود، باز هم برخورد این شرکت بههمین صورت خواهد بود؟ چرا سایر شرکتهای اروپایی یا حتی عربی این رفتار خارج از عرف را ندارند؟ بهتر بود این شرکت به تعهدات خود بهتر عمل میکرد، شعار مشتریمداری را فقط در حد کلام بیان نمیکرد و از اعتماد مشتریان خود سوءاستفاده نمینمود. امیدوارم این اتفاق برای سایر مشتریان تکرار نشود.
امضا محفوظ
به استحضار ميرساند كه بعضي از افراد اخلالگر نظام اقتصادي يا ابربدهكار بانكي كه در زندان هم با رانت و رانتخواري به عنوان هميار سالن (وكيلبند) مشغول به فعاليت هستند! هنوز هم در قلب قانون در زدوبندهاي خاص، در ترددهاي زندان و شاغلان بندها يا نوبت ملاقات دست دارند! به بعضي هر سه، چهار ماه نوبت نميدهند و بعضيها هرماه ملاقات دارند! متاسفانه كسي هم مسوول و پاسخگو نيست. از مسوولان مربوطه تقاضاي رسيدگي دارم! سيد شمسا... حسيني
سلام به روزنامه وزين اعتماد؛ بنياد شهيد براي دريافت يک فقره وام اشتغال، فرزندم را به بانک سپه معرفي كرد. نزديك يک سال طول كشيد با اينكه همه مدارك ما تكميل بود اما به بهانههايي وام ندادند و دوباره ما را به پستبانک معرفي كردند اما اين بانک هم با اينكه همه مدارك ما تكميل هست باز وام ما را نمي دهد و ميگويند بايد صبر كنيد. براي يك وام 150 میليوني، يک ميليارد چك از ما گرفتهاند!!! 09153207837
شما اگر صدها بيمارستان و مركز درماني جديد بسازيد وقتي پرسنل شما ناراضي باشند پشيزي ارزش نخواهد داشت. پرسنل شما شرمنده خانواده خود هستند. چرا نبايد معوقات خود را دريافت كنند؟ چرا بايد سيستم به وظيفه خود در قبال پرسنل عمل نكند؟ چرا پولي كه از مردم گرفته مي شود نبايد به دست پرسنل برسد؟ چرا بايد يك سال تاخير در پرداخت تعرفه پرستاري وجود داشته باشد؟ متاسفانه هيچ پلن و برنامهاي براي حل اين مشكل وجود ندارد. تا زماني كه پرسنل از شما راضي نباشند شما نميتوانيد مديریت موفقي داشته باشيد. پيگيري براي حق و حقوق خودمان كه مربوط به يك سال پيش است مصداق كامل بيعدالتي است. ما به بيعدالتي مفرط در حوزه پرستاري معترضيم.
09118314566