• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۶ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5810 -
  • ۱۴۰۳ شنبه ۲۳ تير

چامه

سي و چهارمين شماره مجله ادبي «چامه»، ويژه زندگي و آثار، محمدرضا عبدالملكيان شاعر طبيعت‌گرا منتشر شد. اين شماره با شعرها و داستان‌هايي از شاعران و نويسندگان امروز ايران و جهان به ‌تازگي در 164 صفحه منتشر شده است. گفت‌وگوي اختصاصي چامه، درباره زبان فارسي با بلرام شوكلا، مدير مركز فرهنگي هندوستان در تهران در اين شماره منتشر شده است.  چامه اين شماره، در چهار بخش داستان، شعر، گپ و ترجمه انتشار يافته است. سرپرستي داستان را محمدجواد جزيني و دبيري بخش شعر زمان را ضياءالدين خالقي به عهده دارد. در بخش شعر زمان شعر اين شاعران منتشر شده است: كريم رجب‌زاده، حنيف خورشيدي، حبيب پيام، فرامرز محمدي‌پور، آرش عندليب، حسن فرخي، حسين فرخي، احمد قربان‌زاده، شهين راكي، رحيم پاك‌‌نژاد، كاظم رستمي، تقي جهانبخشي، رحيم خادمي و مرضيه آرامش.  داستان‌هايي از فرشته نادعلي، فاطمه حيدري‌مراغه، دانيل كلمان، مهوش غلامي، آگوستومونته‌روسو، راحله بهادر، گلي ترقي و نقدي از مهدي ميرآبي بر آثار گلي ترقي در چامه آمده است.
در بخش «گپ»، دو گفت‌وگو با محمدرضا عبدالملكيان انجام شده است. هستي خاوري، تازه‌ترين مصاحبه اختصاصي را براي چامه تدارك ديده است. همچنين مهدي مظفري‌ساوجي گفت‌وگوي مفصلي را به سرانجام رسانده است. همچنين گفت‌وگوي چامه، درباره زبان فارسي با بلرام شوكلا، مدير مركز فرهنگي هندوستان در تهران را در اين شماره خواهيد خواند.
شماره 35 مجله چامه به زندگي و آثار محمدعلي بهمني، شاعر و ترانه‌سرا اختصاص خواهد يافت. مجله ادبي چامه را مي‌توانيد، علاوه بر مطبوعاتي‌هاي معتبر، از فروشگاه‌هاي مجازي جار، فيديبو و طاقچه تهيه كنيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون