گروه بهمن در جايگاه اول رتبهبندي خدمات پس از فروش
شركت سيباموتور و بهمن ديزل از شركتهاي زيرمجموعه گروه بهمن به ترتيب موفق به كسب جايگاه نخست و دوم در خدمات پس از فروش شدهاند. بنا بر آخرين اعلام شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران (سال 1402)، شركتهاي خودروساز گروه بهمن (سيباموتور و بهمن ديزل) در حوزه ارايه خدمات فروش خوش درخشيدند و مقام اول و دوم را به خود اختصاص دادند. شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، همه ساله شركتهاي خودروساز را طبق استانداردها و معيارهاي خاصي در حوزه خدمات فروش مورد ارزيابي قرار ميدهد. مطابق اين ارزيابي، شركت سيباموتور و بهمنديزل از شركتهاي زيرمجموعه گروه بهمن به ترتيب موفق به كسب مقام نخست و دوم در خدمات پس از فروش شدهاند. طبق اين گزارش، شركت سيباموتور موفق شده مقام اول را در خدمات پس از فروش در حوزه سنگين كسب كند، همچنين با حفظ رتبه دوم در خدمات پس از فروش موفق به كسب مقام اول در رضايتمندي مشتريان در حوزه خودروهاي سنگين شده است. شركت بهمن ديزل هم با حفظ رتبه دوم در خدمات پس از فروش در حوزه خودروهاي سنگين موفق به كسب مقام دوم در خدمات پس از فروش در حوزه سنگين بعد از شركت سيباموتور شده است. همچنين موفق به كسب مقام اول در وضعيت نظام مديريتي شركتهاي سنگين و كسب مقام دوم در رضايتمندي مشتريان در حوزه خودروهاي سنگين بعد از شركت سيباموتور شده است. گفتني است شركتهاي خودروساز گروه بهمن با ارايه خدمات متمايز در خدمات پس از فروش و ارتقا، پيگيري امور مشتريان از سطح شكايت به خشنودسازي باب جديدي در حوزه خدمات در كشور باز كرده و اقدامات قابل توجهي در سطح پيگيري درخواستهاي مشتريان انجام داده است.