• ۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5878 -
  • ۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر

دليل عجيب عدم همكاري استقلال و مربي فرانسوي

سميعي: با لوگن امضا كرديم اما نيامد؛ همسرش را تهديد كردند!

مديرعامل باشگاه استقلال مي‌گويد كه برخي افراد به همسر سرمربي فرانسوي كه آبي‌پوشان با وي قرارداد امضا كرده بودند، ايميل تهديدآميز زدند.
فرشيد سميعي در مورد آخرين وضعيت انتخاب سرمربي جديد استقلال، اظهار داشت: مذاكره با مربيان خارجي در حال حاضر ادامه دارد اما هنوز به گزينه قطعي نرسيده‌ايم. مسائل منطقه‌اي كار ما را سخت كرده است. ما با توجه به بازيكناني كه دراختيار داريم، مي‌خواهيم يك مربي سطح بالا و در شأن باشگاه استقلال انتخاب شود.
وي كه با برنامه «ورزش و مردم» صحبت مي‌كرد در مورد دليل عدم شروع همكاري با پل لوگن فرانسوي عنوان كرد: با وجود توافق اوليه در مورد برخي مسائل درنهايت امكان‌پذير نشد كه در خدمت ايشان باشيم. ايشان پيشنهاد را به صورت كتبي امضا كردند، حتي قرار شد براي‌شان ويزا بگيريم و گرفتيم اما در ادامه مواردي مثل انتقال محل ميزباني تيم ملي و باشگاه استقلال به كشور ثالث اين موضوع ممكن نشد. همچنين در بيانيه كنفدراسيون فوتبال آسيا دليل اين انتقال ميزباني، مسائل امنيتي عنوان شده بود. لوگن به وزارت خارجه فرانسه مراجعه كرده و آنها گفته بودند كه از اتباع فرانسوي خواسته شده ايران را در روزهاي اخير ترك كنند. مديرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: بعد از مراجعه مربي فرانسوي به وزارت خارجه كشورش او به ما گفت: شما واقعيت‌ها را نگفتيد! بعد از آن هم اوضاع خراب شد. در حال حاضر مذاكرات ما با مربيان مختلف ادامه دارد. متاسفانه در اين ميان برخلاف شخصيت انساني، برخي كارهايي انجام مي‌دهند كه از اخلاق ايراني به دور است. برخي هم گفته بودند استقلال توافقي نداشته كه بايد بگويم خير اين‌طور نيست و در همه موارد توافق صورت گرفته بود. تنها صحبت سر تاريخ حضور ايشان بود كه متاسفانه به دليل وضعيت اخير امكان‌پذير نشد. در اين ميان بزرگ‌نمايي رسانه‌هاي غربي و معاند از شرايط اخير، مانع ديگري بر سر حضور مربيان در ايران به ويژه از اتحاديه اروپا و غرب اين قاره است. 
سميعي با تاكيد بر اينكه تلاش مديران استقلال شروع همكاري با مربيان سطح بالاي جهان فوتبال است، اذعان كرد: اگر قرار بود هر مربي‌اي با هر سطحي را بياوريم، راحت‌ترين اسامي را انتخاب مي‌كرديم اما ما قصد داريم فردي با رزومه و با كارنامه‌ به استقلال بيايد. در واقع ما هم همين كار را انجام داديم اما بدشانسي آورديم، ضمن اينكه ايميل‌هاي تهديدآميز آقايان هم مانع اين موضوع شده بود. نمي‌دانم آنها چطور ايميل همسر لوگن را گير آوردند. اين اصلا با اخلاق و مرام ايراني جور در نمي‌آيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون